Multi ani traiasca,multi ani traiasca!


La multi ani…!

Multi ani tuturor ce m-ati incurajat sa scriu , sa fiu eu insami ,sa depasesc niste momente urate din viata,multi ani tuturor celor despre care am vorbit sa fie mai buni si mai amabili,multi ani lui Betty care mi-a tinut de urat in zilele reci si friguroase,multi ani nepotelului meu,multi ani Resita  si stie ea de ce,multi ani,multi ani ,multi ani tuturor care ati fost,sunteti si veti fi parte din viata mea!

Si acum azi sa petrecem pana in zori,sa ne distram si sa ne simitim bine!

Lasă un răspuns

