Despre barbati si despre mine


Este un fel de adio de la subiectul care a incins mintile cititorilor mei,pentru ca evident ce-i prea mult strica…V-am facut un favor si am postat cateva pareri sincere cu ce cred eu despre barbati si de ce Paris my love…nu mai vreau sa am un asemenea exemplar prin jurul meu.

Scriu pentru ca unul dintre prietenii mei m-a criticat aspru…si mi-a spus ca imi refulez frustarile asupra tuturor barbatilor astfel incat nu as mai avea sansa sa dau de unul mai cu capul pe umeri veci.

Si eu vin si spun ca atunci cand o sa dau de ala care sa ma faca sa-mi schimb parerea si sa nu mai gandesc :”toti barbatii este porci” o sa mai stam de vorba.

Nu stiu cum se face dar toti baietii buni, cei care sunt niste oameni extraordinari imi devin prieteni…si cum eu apreciez mai mult o prietenie adevarata decat un foc de paie, le spun dragilor mei prieteni ca nu sunt o insensibila…ca da ,si eu am emotii si eu simt anumite lucruri,numai ca ma pricep atat de bine sa le ascund incat m-as putea apuca sa joc poker.

Intr-adevar sarbatorile in general imi trezesc alte simturi ,nuu nu alea la care va ganditi voi…ci imi dau timpul de introspectie despre mine…Ma uit adanc in sufletul meu si trag concluzii …asa imi imbuntatesc eu personalitatea si asa mult prea debordanta si mult prea greu de suportat pentru unii/unele.

Si daca sunteti deosebiti de norocosi sa va aflati in preajma mea veti intelege ca eu si ai mei prieteni suntem un cerc mic de oameni deosebiti,  insa care nu se lasa calcati in picioare de gunoaiele societatii,de ipocriti si marsavi,de ticalosi si nesimititi.Noi chiar luptam pentru lucrurile in care credem, insa in felul nostru.

Indiferenta mea este pedeapsa unora…atunci cand surad,da va persiflez si nu ati vrea sa stiti ce gandesc cu adevarat si asta nu ma face ipocrita, pentru ca eu v-as spune ,dar  nu cred ca ati putea suporta adevarul gol golut .

Aroganta mea este un mod de aparare in fata nesimtirii unora,tacerea e de aur …atunci cand efectiv raman socata de prostia unora.

Si da, ma supraestimez si da, am o parere foarte buna despre mine si va spun celor care nu ma cunoasteti ca sunteti norocosi sa va aflati in preajma mea.

Asa ca nu ma mai judecati dupa aparente…

Post dedicat tuturor frustratilor cu care am avut de-a face in viata mea, pentru ca vulpea cand nu ajunge la struguri zice sa sunt acri.

8 comentarii

  1. Miha said,

    29 Decembrie 2010 la 12:34

    Foarte frumos! Eu, care stiu ca fac parte din gasca de prieteni, aia mica🙂 iti spun sa nu te schimbi. Cine te accepta asa cum esti bine, cine nu…Tu sa fii sanatoasa! Esti o femeie puternica si prea independenta pentru majoritatea barbatilor, de aceea esti singurica! Dar nu trebuie sa te intereseze parerea nimanui, pentru ca nimeni nu-ti da de mancare, nu multi de ajuta la greu si cate si mai cate🙂 Asa ca… Keep walking!🙂

  2. Miha said,

    29 Decembrie 2010 la 12:36

    Si apropo, blog-ul este ceva personal s poti sa scrii cate-n luna si-n stele! Frustrari, bucurii, impliniri, orice!!! Cine te citeste trebuie sa stie ca scrii pentru tine nu pentru altcineva🙂 Si daca tu crezi ca subiectul principal al blog-ului este BARBATUL si tot ce tine de el, nu vad unde este problema🙂

    • maddellinne said,

      29 Decembrie 2010 la 12:41

      Multam fain,stiu ca voi prietenii mei sunteti de acord cu mine, am scris ce am scris pentru ca asa am simtit eu.Iar subiectul principal al blogului este despre nesimititi si prost crescuti indiferent de genul lor, fie femei sau barbati.
      Aici nu e vorba de a ma schimba pe mine, insa unii ma judeca intr-atat pentru ca am eu senzatia ca citesc printre randuri.Si au senzatia ca daca le dau cat de cat acces la viata mea personala sunt si disponibila….

  3. Anonimul said,

    29 Decembrie 2010 la 16:37

    Deci barbatii buni, extraordinari care teoretic ti-ar putea deveni iubiti iti devin prieteni iar restul este niste porci, deja simt ca ai ajuns pe un drum fara iesire.Fie iti alegi unul din baietii buni fie ….eu unul cred ca ai ajuns pe un drum fara iesire,
    Ti-ai dezvoltat o independenta emotioanala care nu mai lasa loc nimanui,poate sa vina si Fat Frumos din lacrima sunt convins ca i-ai gasi si lui cine stie ce greseala, iti spun sincer ca in privinta barbatilor imi pari derutata si nu stii de fapt ce iti doresti cu adevarat, eu cred ca ai uitat sa te comporti SIMPLU.
    Esti constienta ca nu va exista niciodata cineva care sa te multumeasca pe deplin, la randul tau iarasi ce oferi? Cu ce vii in acea relatie?Cu ce ai incanta tu acel baiat care va fi langa tine? Deja chestiunea asta imi da sentimentul ca devine mai degraba o afacere. Eu spun asa, pune tu un post aici cu ce criterii trebuie sa indeplineasca The Special One.

    • maddellinne said,

      29 Decembrie 2010 la 16:41

      Ca sa-ti raspund la intrebare….eu am inceput sa nu mai am nevoie de nimic din ce se crede ca ar trebui sa-mi ofere un barbat…de aceea imi permit sa nu vin cu nimic,pentru ca nu am nevoie de nimic.Nu am nevoie sa incant pe nimeni,pentru ca nu trebuie sa ma incante nimeni, iar „za oan” va sti la momentul respectiv ce sa faca,la fel si eu…pana atunci ne amuzam…

  4. Anonimul said,

    29 Decembrie 2010 la 16:53

    Suna aiurea ce imi scrii acolo, daca nu mai ai nevoie de nimic din ceea ce iti poate oferi un barbat, atunci in mod clar nu ai nevoie de un barabat in viata ta poate sa fie za oan cat cuprinde….

  5. Anonimul said,

    29 Decembrie 2010 la 16:59

    Nu spun eu asta, tu esti cea care spune, daca altcineva poate trage o concluzie mai buna ca mine astept sa posteze


Lasă un răspuns

