Multumiri


Ninge,urasc rahatul asta de zapada…nu sunt fan zapada dupa cum stiti…pentru ca urasc  zapada.Din suflet o urasc…si nu din cauza ca nu ar fi frumos sau orice altceva ci din cauza mizeriei de trafic din Bucuresti cand ninge…Doamne ,trebuie sa-mi iau sofer….

Lasand la o parte faptul ca am fost singura idioata din cartier care la 8 dimineata dadea zapada jos de pe masina,infrigurata,cu manutele mele fine reci ca gheata,si bolborisind am ajuns la munca…si ghiciti ce …nu sunt singura idioata care munceste azi.

Pe aceasta cale(nu ca nu as avea ce face la munca,pentru ca rapoartele asteapta cumintele pe biroul meu)doresc sa adresez „multumiri „celor care nu m-au lasat anul asta sa ma plictisesc.Cum v-am obsinuit incep cu bullet points:

  • multumesc guvernului ca mi-am schimbat de trei ori contractele anul acesta datorata maririii de TVA.(a se citi ore suplimentare)
  • multumesc lui border line pentru ca mi-a facut zilele mai pline si mi-a ridicat nivelul de adrenalina cel putin o data la doua saptamani(altfel m-as fi plictisit ingrozitor la munca)
  • multumesc unei persoane speciale ca datorita lui am invatat sa apreciez viata in timp ce rula cu 220 la ora pe autrostrada.Acela a fost momentul in care am inceput sa gandesc mai profund,chiar am crezut ca am sa mor,zicand tatal nostru de cel putin 3 ori si am rememorat atunci cele mai frumoase momente din viata mea,jurandu-mi mie ca nu voi mai conduce decat eu si de-aici obsesia mea pentru bmw-uri gri..)(dragule sper sa nu te superi pe mine,dar asa a fost)
  • multumesc tuturor barbatilor care au incercat sa ma agate ,ca am inceput sa apreciez singuratatea si sa ma bucur de ea,reamintindu-mi de fiecare data ca nu am nevoie de nimic de la ei.
  • multumesc companiei de telefonie mobila pentru ca am invatat sa am rabdare cu robotul telefonic
  • multumesc celo de la ADP,pentru ca acum merg pe jos 10 minute pana la locul unde este masina parcata
  • multumesc mecanicului idiot care a reusit sa ma enerveze la culme, pentru ca mi-a busit masina inainte sa plec la Timisoara si a trebuit sa anulez excursia
  • multumesc tuturor nesimtitilor din trafic pentru ca din momentul in care plecam de acasa ma trezeam instantaneu ca sa nu ma loveasca
  • multumesc tuturor nesimtitilor care s-au bagat in fata mea la orice fel de coada, pentru ca asa mi-am educat rabdarea si spiritul de observatie.
  • multumesc vecinelor mele ,alea care urla si  ma trezesc in fiecare dimineata la sapte jumate cu urlete si tipete(nici nu mai am nevoie de alarma)
  • multumesc mult media, pentru ca din cauza lor televizorul a devenit mobila si m-am apucat de citit
  • multumesc vecinilor mei care lasa toti aurolacii in scara blocului
  • multumesc cersetorilor,pentru ca ma fac sa ma simt vinovata ori de cate ori stau la semafor la caldura in masina(desi castiga mai bine ca mine)

Asadar multumesc intregii societati pentru m-a facut sa-mi doresc din suflet sa plec din Romania, fara nici un fel de regrete.

Lasă un răspuns

