Concluzii 2010


In primul rand as vrea „sa va multumesc „pentru donatiile voastre,cu ghilimelele de rigoare …nici un email inapoi…sunteti deosebiti.

Sunt cu gandurile imprastiate, imi caut mintile pierdute cu ceva vreme in urma…am dezvoltat o obsesie pentru BMW-uri gri(poveste lunga….psihologul meu zice ca e o refulare), am facut donatii si am facut si fapte bune.

Desi anul asta nu am fost foarte cuminte, Mosul mi-a promis ca vine la mine, dar mai mult ca sigur mi-a spus ca vine numai pentru incurajare, ca altfel nu meritam nici nuiaua.

Recunosc(greseala recunoscuta e pe jumatate iertata),iata cu ce am gresit anul acesta:

  • am umblat creanga (in permanenta)
  • am sabotat orice posibila relatie(a se citi relatie cu potentiala seriozitate) la intensitate maxima si intentionat
  • am criticat (tot ce era de criticat)
  • nu mi-am tinut promisiunea de a ma lasa de fumat
  • mi-am petrecut cu mult prea mult timp la servici
  • am inchis cu gratie cateva usi in nas
  • am injurat(offf ,eu o finuta)
  • am baut  multa cafea, am mancat junk food la doispe noaptea ,am condus bauta..,
  • mi-am luat mainile de pe proiectele ce nu-mi apartineau si mi s-au trantit in brate
  • etc,etc,etc.

Promit ca la anul sa fiu mai buna , mai amabila, mai draguta, mai putin irascibila si  sa fiu rea,impertinenta,uracioasa ,bitchy cu cine merita…

Am si eu dreptatea mea!

1 comentariu

  1. Miha said,

    23 Decembrie 2010 la 10:49

    Da, imi place ultima parte! Tre sa fii exact asa cum esti tu!🙂


Lasă un răspuns

