Sa debifam..lista cadourilor


1)un stilou din lemn de la Poenari :

2)un  mutunache cu fata lui Sid din Ice Age-doar pentru ca simpla lui prezenta m-ar face sa rad-nu am gasit si nici nu mai vreau

3)un salt cu parasuta ,dar voucherul sa fie valabil pana la vara ,ca pe frigul asta nici nu ma gandesc,ramane pe lista pentru anul viitor

4)echipament de scuba diving-sa-l pun la colectie langa role(avand in vedere costurile puteti sa incepeti cu labele de inot si restul le voi primi cu placere in cursul anului)idem 3

5)un calendar pentru 2010,2011,2012 si asa mai departe cu echipa de rugby a Frantei( sa va vad)

6)un parfum care sa miroasa a mare- pentru ca ma duc la solar si vreau sa creada lumea ca am fost prin tarile calde

7)un catelus basset-daca nu stiti cum arata vezi link:http://www.dailypuppy.com/puppies/bentley-the-basset-hound_2007-06-07

8)Un curs de tras cu arma-aici va las sa va descurcati singuri.

9)Un curs de gatit mancare chinezeasca-de aici veti avea si voi beneficii

10)o intalnire fata in fata cu primarul sectorului 2-sa ma plang ca nu am loc de parcare

Au ramas 4 din zece…e bine!!!

7 comentarii

  1. Miha said,

    20 Decembrie 2010 la 11:44

    Astea le vrei de Craciunul asta? sau?

    • maddellinne said,

      20 Decembrie 2010 la 11:46

      Nu le mai vreau deloc.Pe principiul daca nu le am cand vreau , nu-mi mai trebuie…O sa fac alta in ianuarie..

      • Miha said,

        20 Decembrie 2010 la 11:48

        ahaaaa!!!! tre sa vad ca parca si eu am facut una, dar nu cred c-am primit nimic din ce mi-am dorit

      • maddellinne said,

        20 Decembrie 2010 la 11:50

        Pai eu nu am vazut-o pe blog…sau era ascunsa…hmmm astept cu nerabdare,sa vad ce isi poate dori o femeie frumoasa ,inteligenta si independenta financiar

  2. Miha said,

    20 Decembrie 2010 la 11:51

    hmmmm. ce-si doreste ea, nu prea vine :))) dar poate are noroc anul viitor

  3. Miha said,

    20 Decembrie 2010 la 11:53

    Sa dea Doamne-Doamne🙂


Lasă un răspuns

