La multi ani!


Iata ca blogul meu a facut un anisor….de fapt a facut pe zece decembrie dar evident am uitat.Asa ca o sa-l sarbatorim…in stilul meu.

Pana atunci sunt pusa pe fapte marete si avem asa.

Donatii de jucarii si hainute pentru copii din orfelinat(nu,nu va spun care).Sunt binevenite farfurii,platouri,cesti,podoabe de brad,geci,caciuli etc…

Copii au varste de la 03-16 ani si daca va lasa inima sa donati din putinul vostru,iata cum.Imi lasati un comment,eu preiau adresa voastra de email si va dau datele de contact pentru a prelua din bunatatea voastra.

Si cum nici o oferta nu e nelimitata,dead line este sambata 18 decembrie pana la ora 11:00 AM.

PS-nu vreau sa fiu carcotasa ,dar nu avem nevoie de pantofi cu toc,genti,carpe de sters praful sau orice alte lucruri care voua nu va folosesc si care nu le-ar fi de folos nici lor,deci anvelope uzate si instalatiile de brad nefunctionale ies din discutie.

Sa vad cat de buni sunteti anul acesta pentru cei mai neajutorati.

Lasă un răspuns

