A venit iarna


Am inceput ziua bine…la lucru am stat cu paltonul pe mine, pentru ca unii au calduri,iar eu sunt aia anormala pentru ca refuz sa las geamul deschis cate o ora la minus 10 grade afara.Evident …inca am picioarele inghetate…m-am hotarat de maine vin cu plapuma la munca,caciula,manusi…fular,ca sa fie toti fericiti…nu de alta.

Si de aici motivul pentru care scriu despre romanii nostri care nu au trecut de comunismele cu „puneti un pulver pe tine si sosete de lana in casa” si stau cu caloriferele inchise sa faca economie…mai bine cu plapuma prin casa decat sa dea drumu’ la caldura.

A se face diferenta(eu nu zic de cei ce nu au caldura),eu zic de aia care au si nu dau drumul ca sa faca economie.Urasc economiile de genul asta..mai bine ar face economie la bautaura si tigari…decat la caldura.

Asta este …dragii mei variantele sunt:fie sosoni si plapuma ,fie dati drumul caloriferelor alea ,ca de-aia avem calorifere…pana atunci trag paltonul pe mine si ma apuc de treaba…comunismul din noi  refuleaza din cand in cand chiar si in corporatii cu pretentii.

1 comentariu

  1. Flash said,

    14 Decembrie 2010 la 14:30

    draga mea, corporatiile (cu pretentii sau fara) sunt niste structuri comuniste prin definitie! nothing new!


Lasă un răspuns

