„Fuck off”


Mi-am pus un mare semn pe frunte cu fuck off, valabil pentru toti disperatii de singuratate sau care cauta ceva care sa-i scoata din starile lor depresive.Si sunt certata pentru asta…constant ori de cate ori …spun: multumesc, dar nu sunt interesata.

Dupa cele cateva experiente nefericite de anul acesta..m-am hotarat ferm ca vreau sa fiu celibatara.Doar ca am observat ca am atatea avantaje incat nu stiu cum sa topai de fericire cand ma gandesc.Si incep cu „bullet points”

  • fac ce vreau,cand vreau
  • am tot patul pentru mine
  • ma trezesc cat de tarziu pot
  • imi pot face planuri atat pe termen scurt cat si pe termen lung fara sa dau cu subsemnatul
  • pot sa stau imbracata in casa cum vreau(chiar si in pijamaua aia urata)
  • nu am norma la sunat
  • pot sa nu raspund la telefon…
  • cainele chiar este cel mai bun prieten al omului
  • sunt direct responsabila pentru minusul de pe card fara explicatii suplimentare
  • nu-mi strica nimeni setarile la radio din masina
  • pot sa stau la munca o ora in plus fara sa fiu intrebata de ce
  • sunt binedispusa toata ziua
  • nu mai fac pe psihologul pentru problemele altora
  • nu trebuie sa inteleg”niste situatii”

Deci raman cu fuck off scris pe frunte, pana la o data ulterioara…

15 comentarii

  1. Miha said,

    22 Noiembrie 2010 la 12:02

    Cine te-a suparat de data asta? de ai hotarat sa pui mare pe frunte „fuck off”!! :)))

    • maddellinne said,

      22 Noiembrie 2010 la 12:33

      Nu e o persoana anume,insa in ultima perioada am dat numai peste looseri cu pretentii…si vai soarta lor.Vor pe cineva, neaparat frumoasa, independenta,inteligenta,sa nu fie materialista,suflet bun etc etc si ei niste looseri.

  2. Miha said,

    22 Noiembrie 2010 la 12:37

    Mada, inca nu te-ai convins ca intre ce vor si ce isi iau e o mare diferenta? nu sunt multi cei care fac fata provocarii, adica sa aiba langa ei pe cineva de valoare🙂

  3. unicul said,

    24 Noiembrie 2010 la 11:10

    senzationale sunt articolele scrise de tine domnisoara,chiar esti tare….!!!asa tipa mai rar…..!!!

    • maddellinne said,

      24 Noiembrie 2010 la 11:17

      simt o urma de ironie!!!

      • Flash said,

        24 Noiembrie 2010 la 13:52

        eu simt o urma de prostie dar…. who am I to judge him!

      • maddellinne said,

        24 Noiembrie 2010 la 14:58

        Flash,dragul meu…fiecare face ce poate si cat poate

  4. unicul said,

    24 Noiembrie 2010 la 14:44

    da ai dreptate ,cum spui tu sefa…(mi-a zis cineva ca esti mai speciala si e greu cu tine), eu sunt mai glumet de fire…,am zis si eu…,am comentat…,tu nu sti de gluma?!?

    • maddellinne said,

      24 Noiembrie 2010 la 14:54

      Eh..oameni buni…ati vazut mai jos de ce nu pot sa sterg eu fuck off de pe frunte…ehh uite,hal de comentarii…

  5. maddellinne said,

    24 Noiembrie 2010 la 15:27

    Sunt inca in soc…..vezi?Ma faci sa ma repet.Din cauza unora ca tine …inca sunt singura…
    PS-cum curiozitatea ma omoara-de unde ma cunosti?

  6. Eu said,

    24 Noiembrie 2010 la 15:47

    Mai draga, voi nu munciti frate ???

  7. maddellinne said,

    24 Noiembrie 2010 la 16:26

    nu-mi spune nimic…chestia aia.Stiu ca sunt o persoana minunata(modesty is my middle name)…dar tu straine..iar o sa am insomnii la noapte…(diazepamul nu o sa-si mai faca efectul)cu atat mai bine.Pot sa scriu pe blog..

  8. unicul said,

    24 Noiembrie 2010 la 21:27

    vladut promite sa mai citeasca articolele scrise de dumneavoastra domnisoara,…nu te mai chinuii sa te gandesti de unde te stiu ca nu conteaza,nu ma cunosti,as fi vrut eu…,oricum eu am 25 de ani ,am inteles si se si vede ca tu esti mai matura…

    • maddellinne said,

      24 Noiembrie 2010 la 21:36

      Tu ai o problema cu „ii” si am senzatia ca Vladut este sociopat..


Lasă un răspuns

