Shopping every Sunday at the mall


Nu am mai trecut de mult pe aici,adica in afara de baba pitipoanca si materialista, nu prea am avut timp sa ma distrez..ocupata la munca..am fost, certata ca practic nu mai am viata personala.,am fost si asta pentru ca nu mai ies…

Hmmm sa vedem intre pishoticii mei si munca..cred ca aleg munca.Ce-am mai facu?S-a stricat frigiderul, l-am reparat,s-a stricat servo la masina,am reparat,mi-am pierdut o pereche de cercei si sa mor daca stiu unde sunt, cainele inca traieste, maimutica de nepot  a inceput sa vorbeasca …

Azi.mda duminica…urasc sa fac cumparaturi duminica,dar pentru ca in frigider batea vantul si pentru ca am cautat iar cine stie ce minuni,am fost cu o prietena..ghiciti unde?La mall..

Ok,recunosc,de data asta  pentru ca am fost cu prietena mea foarte buna si pentru ca m-a captivat discutia(care era undeva la limita imposibilului,adica despre munca si altele) aproape ca nu am reusit sa observ cocalarii si miti piti.Deci, nimic interesant ..

Ce-am mai facut in rest..am distrus cateva iluzii si sperante, m-am retras din nou in carapacea mea, unde-i cald si bine…si ma asteapta o saptamana dementiala la munca.

Abia astept.Revin cu ceva mai concret si mai dragut,saptamana viitoare,poate mai dau de vreun psycho.

Pup,

M

1 comentariu

  1. Miha said,

    9 Noiembrie 2010 la 14:40

    Mada, corecteaza titlul: shopping :))))


Lasă un răspuns

