Despre nunti


Dupa cum v-ati dat seama anterior nu sunt fan casatorie ,cu atat mai putin fan nunti(ma repet,intr-o zi tot o sa mi-o fur).

Ma duc poate la cate o nunta pe an si ma duc numai la prietenii mei cei mai buni cu care intr-una din etapele vietii (probabil am cazut sub mese, ne-a fugarit politia…au venit pompierii si stiu ei mai multe…).

Nu-mi plac nuntile,de ce?E simplu.Ipocrizia de la nunti ma da pe spate.Ia ganditi-va voi real cate persoane de acolo le stiti cu adevarat.Este un obicei la romani sa-ti inviti rudele de pana la gardul paispe’ de rudenie,pentru ca…trebuie.Cum tanti mita, nu o inviti?Nici pe unchiu’ Nelu?Ei nu se poate….Asta unu la mana.Si plus e o chestie de imagine.Am avut 200 de invitati la nunta.Eh ce ziceti de asta?

Stiu romanticii imi sar in cap…”dar e atat de frumos,se bucura atata lume pentru tine”.

Ipocrizia nuntii se reflecta apoi in …ghiciti ce?Ne-am scos banii?E urat.Oameni buni.Nunta e ca sa te bucuri sa ii ai pe cei dragi langa tine nu sa scoti banii.Deci probabil daca ai avea o nunta cu 40 de persoane…va spun eu ca nu te-ai mai gandi daca-ti scoti banii sau nu.Pentru ca e placerea ta sa fii inconjurat de cei dragi.

Ce mai e…rochia…da minunatia aia de rochie care costa mii de euro.Off, eu nu stiu ce faceti voi, dar eu am ce face cu banii si in loc sa dau 2000 de euro pe o rochie pe care o port o data-n viata, mai bine imi iau bilete de avion spre Las Vegas si ma marita un Elvis cu Marylin ca martor.

Eu cred ca de obicei miresele urate, cumpara rochii scumpe..ca sa compeneseze.La fel e cu masinile la barbati…Ati vazut vreodata un barbat frumos,intr-o masina frumoasa? Eu nu,ba da o data ,dar asta e alta poveste.(Era si frumos si destept si cu bani.Unde s-a dus?Habar nu am,cred ca dupa vreo miti piti,caz in care chestia cu inteligenta pica.)

Revenind la subiectul rochie..lumea o sa zica:ce mireasa urata…da,dar ce rochie avea…a costat 3000 de euro ,iti dai seama?

Ce mai e?ahhh traditiile..am invatat deja.La doispe se fura mireasa,la unu se rascumpara,la doua se aduce tortul(toata lumea canta aplauda,la ora aia eu ma ..pe mine de somn),la trei se arunca buchetul,la 4 se pune basmaua si la 5 e ceva cu jartiera.Dai banul si pleci acasa…asta da distractie si este totusi atat de emotionanta o nunta…(va rog cititi ironia).

Ca exceptie(la o singura nunta am fost din suflet si a fost o nunta deosebita,bunul simt si eleganta au primat).

Am incercat de cateva ori sa ma imaginez mireasa,am avut si cateva tentative sa ma uit dupa rochii de mireasa,pe internet evident,dar de fiecare data cand o faceam ma lua rasul pana la lacrimi.Este altceva..nu stiu daca o sa ma marit vreodata,dar daca o fac, o sa va povestesc cum a fost.

Lasă un răspuns

