La doctor..


Sunt bolnava…adica o raceala spre viroza..mda si eu ma mai imbolnavesc din cand in cand.Sambata si duminica mi-am plans de mila asa cum stiu eu:paracetamol, ceai, antitusiv,Finetti,Jet Li,Nokia si somn de voie.Pentru ca am avut si febra m-am gandit eu asa ca ar fi bine sa mai stau pe acasa vreo 2 zile,cat sa nu-mi imbolnavesc colegii.

Din aceste motive iaca-ta, ma duc la doctor.Am uitat sa iau si statul de plata cu mine sa i-l bag pe gat doctoritei.

Ajung,prima intrebare:aveti programare?Raspund frumos,nu stiti sunt in urgenta ,febra..tuse toate cele.Asistenta:da,chiar si asa trebuia sa sunati.

Femeie,esti idioata?Sunt la urgenta..

Ma rog.Iau loc,vine si-mi spune sa-mi misc fundul ca poate se ia minunata mea raceala si ma baga in carantina.Carantina insemanand din hol in cabinet.In al doilea cabinet.Neavand nimic de citit si cum arhivele doctoritei nu-mi suradeau ca lectura,scot telefonul mobil si ma joc.Si ma joc.Vine doctorita si ia prima pacienta,in cabinetul alaturat.O fetita de 7 ani, cu mama ei.Si vreo jumatate de ora ,am auzit cum ca aia mica vezi Doamne era constipata si cum saraca de ea nu poate sa se duca la baie..inca jumate de ora ,ma-sa o para pe fetita la doctorita ca nu e cuminte ca aia nu face etc…Eram deja un pachet de nervi…femeie, sunt bolnava ,tusesc am febra ..mi se rupe ca s-a constipat copilul.Da-i reteta si trateaza-ne si pe restul.

Si uite asa , dupa o ora, vine doctorita la mine.Se uita un pic in gat,ma intreaba ceva de simptome,ii spun ca am nevoie de medical ca eu in halul asta nu ma duc la munca si ma lasa in carantina pana e gata reteta cu medicalul.

Adica eu..care vin din an in paste, nici macar nu ma asculti la plamani sau sa-mi iei temperatura?Care-ti spun ca am avut febra?Dar in schimb a vorbit o ora despre cum se trateaza constipatia la copii?

Inca o data ma simt discriminata, in fata unui plod de 7 ani care nu poate sa se..

5 comentarii

  1. Miha said,

    19 Octombrie 2010 la 12:20

    Mada, esti putin cam dura cu copii! Si de aici deduc ca nu te vad prea curand, sau vreodata cu unu dupa tine! Dar stiu ca raceala ta este si ea importanta dar si ala mic saracu….Doamne doctor e de senzatie, tipic romanesc!!! asa ca, fa-te bine!!!

    • maddellinne said,

      19 Octombrie 2010 la 13:07

      Eu nu am nimic cu copilul doamne fereste.Dar daca da atentie unei constipatii,unei viroze respiratorii nu ar trebui sa se dea aceeasi atentie?Mai ales ca e viroza e transmisibila.Asta e sistemul nostru sanitar.Aaaa si pentru obtinerea unei retete compensate trebuie sa-ti faci programare.
      Iar la afirmatia ca nu ma vezi prea curand cu un copil,sunt total de acord..eu insami sunt un copil,deci…mai asteptam sa ma maturizez si eu.

    • andreea said,

      19 Octombrie 2010 la 16:27

      asa e..esti putin rautacioasa…abia astept sa te vad cu unul mic…sa vad daca o sa gandesti la fel.
      nu intelege ca tu nu esti importanta….adica ai toto dreptul sa fii nemultumita de felul consultatiei, dar nici copilul ala nu are nici o vina pt ce ti se intampla tie..
      sper sa nu te super, sa fi inteles ideea…si..inca o data..sa dea Dzeu sa fiu sanatoasa sa te vad cu un plod…ca sa te citez

      pup

      • maddellinne said,

        19 Octombrie 2010 la 17:14

        Hello,inca o data eu nu am dat vina pe copil..eu am dat vina pe doctorita..care daca tot m-a bagat in carantina, inseamna ca era destul de grav,ceea ce insemna ca intre o constipatie si viroza pulmonara aveam prioritate.Cel putin asa vad eu lucrurile.Iar in ceea ce-l priveste pe plod..de la constipatie la faptul ca nu o asculta pe doamna la scoala e cale lunga…cam asta vroiam sa zic eu.
        E vorba de prioritati medicale.Nu de varsta,nu de plozi.Putea la fel de bine sa fie si un mos cu un neg pe deget,sau un tanar tot cu constipatie.Trebuia sa dea atentie persoanei care este mai grav bolnava si sa faca investigatii mai amanuntite.E vorba de sistemul nostru sanitar.Deci tot ma simt discriminata in fata unei constipatii.

  2. Miha said,

    20 Octombrie 2010 la 12:31

    Un copil are intotdeauna prioritate Mada! deci, saracul plod, cum ii spui tu, e prins la mijloc! Si doar prin faptul ca-l numesti plod, e clar ca nici el nu prea a fost bine primit de catre tine :))) cred ca oriunde in lume, ti-o lua copilul inainte la consultatie. si crede-ma, nici constipatia nu este un lucru usor. dar asta este o alta discutie :))) asa ca, fa-te tu bine si gata! :))) si pe viitor poti sa schimbi medicul de familie, daca te consideri discriminata in fata unui plod :))))))))))


Lasă un răspuns

