Banc bestial


 Era odata un milionar care colectiona aligatori vii, pe care ii tinea in piscina din spatele vilei. Milionarul avea deasemenea un singur copil: o fata foarte frumoasa.
Intr-o zi el decide sa tina o mare petrecere, in timpul careia anunta:
– Dragi invitati..am o propunere pentru fiecare barbat de aici. Am sa-i dau 1 milion de dolari sau pe fiica mea celui care inoata in piscina plina cu aligatori si scapa cu viata! De indata ce termina propozitia, se auzi un zgomot imens, de improscare cu apa. Un tip innota in piscina cu tot ce putea si urla de frica. Multimea incepu sa-l incurajeze in timp ce facea eforturi pt a-si salva viata.
In cele din urma iesi pe partea cealalta, numai cu camasa rupta si niste rani minore.
Milionarul impresionat spuse:
– Baiete, ai fost incredibil!Fantastic! Nu credeam ca e posibil! Ei bine, trebuie sa-mi tin promisiunea. O vrei pe fata mea sau milionul de dolari?
Tipul spuse:
– Asculta, nu-ti vreau nici banii si nici pe fiica-ta! Vreau sa stiu care-i nenorocitu’ care m-a impins in apa!!

Lasă un răspuns

