Pe cine nu lasi sa moara…


Da „traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul”.

Am trei lucruri de rezolvat urgent-unu-masina:se „foutu” distributia,nu din cauza mea,ci a mecanicului(da ,tot ala),doi-o cunostinta cu sindrom obsesivo-compulsiv  si cu tulburari de personalitate de tip border line(def:

Trasaturile caracteristice ale tulburarii de personalitate borderline sunt urmatoarele:

  • Intensificarea si versatilitatea relatiilor interpersonale: acestea sunt intense si trec rapid de la o extrema la alta;
  • Binomul dispozitional in raportul interpersonal: fata de aceeasi persoana, se poate manifesta o stare de admiratie nelimitata sau furie si rejectie;
  • Reactii impulsiv-agresive la incitatii minime, cu dezlantuiri agresive, incontrolabile;
  • Intoleranta solitudinii, care duce la disconfort si anxietate;
  • Sentimentul de vid interior (imensa plictiseala, zadarnicie);
  • Sentimentul inconsistentei si dispersiei identitatii.

pe care trebuie sa o suport pe langa mine.Va dati seama prin ce trec?

Trei ,ma gandesc serios sa-mi fac valiza si sa plec din Romania.Sau in alt oras.

Dar azi nu o sa va vorbesc decat de numarul doi: am mai spus eu ca ma deranjeaza  si am trecut pe „ignore mode”.Numai ca din cand in cand trebuie sa relationez si atunci mi se urca pulsul la 220-acum rade ,acum urla,acum e prietena,apoi te balacareste.Eu mi-am pastrat comportamentul constant:IGNOR.

Dar problema e ..ca am ajuns sa ma gandesc la asta si in timpul meu liber.Mai visez noaptea…ca ne certam ..doamne ,doamne..si cum nu pot sa fac mare lucru decat sa-i arunc vreo doua trei sagetele realmente..asta e.Am sa iau atitudine.Nu-mi place sa ma cert..nu sunt facuta pentru asa ceva,in schimb diplomatia cred ca o sa ma ajute mult..ori eu..ori ea..

Acum ma gandesc serios sa-i recomand un terapeut si mai am una ,dar nu o pot divulga.Stiu ca aveam un prieten doctor pe la spitalul noua ..poate o poate ajuta el?

Si daca va regasiti,va rog din suflet ,mergeti la psiholog.

Lasă un răspuns

