Just another crazy day


O stiti pe-aia cu daca nu ai ce face..trebuie sa-ti faci de lucru ?Asa si eu!

Iata-ma ca de cateva zile sunt la capatul puterilor,fizic vorbind din cauza timpului prelungit petrecut la munca.

Am evoluat un pic si drept urmare sunt si mai multe responsabilitati.

Well,asta e ,insa eram eu destul de fericita pana la aparitia altui personaj misterios in viata mea..

De obicei fac fata , diplomat; insa acum m-a cam pus pe ganduri..despre acest personaj am scris dar nu aici.Si nu as putea sa o fac vreodata pentru ca imi este destul de drag (pentru moment).

Insa imi vreau viata inapoi…asa sunt eu obsinuita sa fiu singura,sa fac ce vreau,cand vreau,sa nu mi se impuna nimic si cred ca e rau.Pentru ca ii manipulez pe toti din jurul meu ,astfel incat sa aduc lucrurile sa fie  favorabile mie.

Mda..si ma simt destul de vinovata pentru asta..pentru ca nu suport sa nu fie ca mine,drept urmare toti ceilalti de langa trebuie sa-mi cedeze..

It’s just me making people go crazy!

1 comentariu

  1. Miha said,

    6 Octombrie 2010 la 11:55

    Mada, nici chiar asa! Totusi, nimeni nu te poate schimba, mai ales la varsta asta! Ca vrei tu sa faci un mic efort…da dar tot aceasi Mada fitoasa si independenta vei fi!!! Trust me si belive me🙂🙂🙂


Lasă un răspuns

