Speranta moare ultima


Ma trezesc in fiecare zi …deschid ochii si sunt fericita ca sunt sanatoasa..ma rog partial(va amintiti chestia cu fumatul).Si nu am reusit sa ma las inca!

Insa in tara asta am observat ca ..speranta moare ultima.

Oamenii inca spera sa (se) schimbe cate ceva  in tara asta.Dar …ceea ce nu stiu oamenii din tara asta este ca schimbarea nu se produce singura..iar in baza sperantei…mai trec vreo suta de ani pana sa ne punem pe picioare.

Nu stiu de ce, insa ma uit in jurul meu ,la munca.Oamenilor le e frica sa-si asume responsabilitati ,le e frica sa ia decizii…de ce ?Nu as putea sa va spun.

Dar ca sa fie lucrurile mai concrete si sa spun lucrurilor pe  nume este vorba de toata bascalia asta ..cu pensii,impozite,demiteri,demisii pe masa…

M-am saturat de circul asta ,facut asa intr-o doara…Am ras cu lacrimi citind headline pe realitatea in scurta mea pauza de masa:Politistii in greva..paziti de jandarmi.

Devin irascibila…am stat vreo ora blocata in trafic din cauza grevei,bugetarii cu salarii mai mici…insa ei spera.Spera ca impresioneaza cu greva.Ei fac greva.Guvernul tace si le face.Si pe buna dreptate.

Eu le sugerez bugetarilor ,sa-si ridice fundul de pe scaun ,sa puna osul la treaba  si cand vor pleca ca mine ,ca inca multi pe care-i cunosc la ora 8 de la servici atunci sa faca greva.Atunci cand nu or sa mai frece netul la servici ,cand nu o sa se mai uite cucoanele pe cataloage avon si oriflame,cand nu o sa mai plece la cumparaturi personale ..cand vor produce si ei ceva ,atunci sa faca greva.

M-am saturat sa-i aud ca vai ce salariu mic au ei.Si ce fac in sensul asta?Greva.Eu le sugerez una japoneza de vreo luna de zile ,timp de 12 ore pe zi /sa ne arate si noua ca-si merita banii.Banii pe care-i iau din impozitele mele de om muncitor si harnic..ca iar ma apuca nervii cand imi aduc aminte de locul ala de parcare.

La munca cu voi!

2 comentarii

  1. Miha said,

    1 Octombrie 2010 la 11:41

    Madalino, aici e atac direct si la persoana mea, care e functionar public! Stiu ca nu sunt cea vizata dar sa stii ca mai sunt unii care mai si muncesc🙂.

    Si apropo…..DE FUMAT PARCA TE-AI LASAT!!!!

    • maddellinne said,

      1 Octombrie 2010 la 11:43

      Stii bine la cine ma refer.Si eu am in familie bugetari…si muncesc…si chiar muncesc.Dar cam 5% asa muncesc.
      Deci ce facem cu restul?


Lasă un răspuns

