Barbatii Psycho


Hello din nou,

Lectura de vacanta.Pentru ca am lipsit foarte mult si din vietile unora si de aici ,iata ce m-am mai gandit eu.

Respect regula nu spun cine,nu spun unde…ci doar ne amuzam..

Sunt o femeie singura si irezistibila asa ca am de-a face cu tot felul de barbati.Este foarte funny cum le lucesc ochii cand se uita pe degetul meu si nu vad nici un inel…si de aici incepe tarasenia….

Uneori ii las sa vad ce le poate pielea ,uneori…..am de-a face cu adevarati psihopati.

O sa va vorbesc despre doi dintre ei-primul este psycho-mecanicul care mi-a facut schimbul de ulei la masina si pentru ca am avut cateva replici interesante si pentru ca m-a mancat undeva sa-l intreb cate ceva despre el,cumva s-a perceput un altfel de mesaj…In prima instanta ,i-am lasat nr de tel in imbecilitatea mea doar ca poate mai am nevoie de un sfat ceva…pentru noua achizitie.

Si iata ca incepe teroarea.Primul telefon legat de masina,daca e totul ok.Al doilea sms:”cand putem iesi la o cafea”-In gandul meu”niciodata”-raspund politicos ca nu stiu ca sunt foarte ocupata si daca e cazul contactez eu.Destul de ambiguu as spune eu.Deja de la al nu stiu catelea sms in aceeasi zi,cedez psihic si ii dau un sms in care ii spun clar ca nu sunt interesata..de nimic..

Al doilea psycho-hairstylistul ,pe care l-am cunoscut in  niste imprejurari destul de ciudate si care dupa al doilea telefon imi transmite ca nu vrea ca relatia noastra sa devina platonica…???HMM care relatie???Ii raspund frumos ca nu am de gand sa-mi dau viata peste cap pentru nimeni,si psycho hair stylistyul meu se supara…nu m-a mai sunat vreo doua zile.

Off si uitasem -Psycho numarul 3-supranumit si psycho -moldoveanul,care ma suna pe numarul meu family(am uitat sa va zic ca eu sunt fericita posesoare a trei telefoane si 3 cartele).Ehh si ma suna moldoveanul-buna ,si fasi?Eu perplexa:cu cine vorbesc?El:Eh ti fasi ca nu stii?Eu si mai perplexa:nu stiu.Si inchid …M-a sunat de vreo cateva ori,norocul meu ca in weekend a lesinat telefonul si am fost linistita…

Acum am trei psycho care ma suna,cand se plictisesc …de primul mi-e frica ca poate mi-a facut ceva la masina….dar la naiba ,este atat de bine sa fii deranjat …

Ma gandesc realmente sa-mi cumpar o verigheta…the easy way.Si un blackberry cu optiunea de a bloca numere de telefon.

4 comentarii

  1. Anonimul said,

    29 August 2010 la 16:23

    Nota 10, chiar am ras cu pofta …mi-am amintit de blogul tau, cel mai tare mi-a parut a fi hairstylistul,eu recomand ca data viitoare sa nu treci neaparat pe la acelasi salon unde lucreaza,naiba stie ce poate face cu o masina de tuns, o foarfeca si cine stie ce ustensile mai detine omul pe acolo :)))…succes in continuare la scris…:D

    • maddellinne said,

      30 August 2010 la 23:06

      Multam fain!!!Revin cu impresii din vacanta !Urmatorul post o sa fie cu si despre romanii de peste hotare!
      Keep in touch!

  2. Miha said,

    27 Septembrie 2010 la 15:15

    L-ai uitat pe ala din tren🙂. nu se compara cu cei 3 muschetari enumerati mai sus dar….are si el locul lui bine-meritat🙂

    • maddellinne said,

      27 Septembrie 2010 la 15:33

      Mda,ala din tren ,macar nu ma suna ca nu are cum…si am si ajuns teafara!


Lasă un răspuns

