Strazile din Bucuresti-locul de joaca al soferilor


Am trecut ieri prin centru la doar cateva minute dupa accidentul produs pe Blvd Magheru.Aglomeratie ,politie,SMURD,gura casca.Trecand usurel am vazut cu ochii mei marea tragedie ,ce s-a intamplat din cauza vitezei ,pe unul dintre cele mai aglomerate bulevarde din Bucuresti.

Da ,soc,am vazut soferul decedat inca in masina,am vazut ranitii,am vazut gura casca, am vazut tot si m-am zbarlit toata.

Sunt curioasa,cat timp o sa ne ia sa intelegem ca viteza ne este dusman?Ca teoretic vorbind la o viteza de peste 60 de km /ora suntem in pericol?Ca nu trebuie sa fie neaparat vina noastra?

Ca poate uneori soarta va tine cu noi?Ca daca porti centura de siguranta ,ai sanse mai mari de supravietuire ?Ca regulile de circulatie isi au rostul lor?Ca sunt si oameni nevinovati cand cocalarii vitezomani joaca liniuta la semafor?Ca, daca calci pedala de acceleratie, nu ajungi mai repede  ?Ci doar poate primul la urmatorul semafor?Ca am obosit sa vad accidente la televizor ?Ca am obosit sa vad inmormantari la televizor?

Ce ar fi daca nu le-am mai da sansa ,sa prezinte astfel de stiri?Ce ar fi daca mancatorii de rahat din presa nu ar avea ce sa arate la stiri?Ce ar fi daca am fi mai grijulii in trafic si mai responsabili?

Iata si un filmulet,sper sa va impresioneze si sa renuntati la viteza..

Sau:

Sa conduceti cu grija!Viata e pretioasa dragii mei!

Lasă un răspuns

