Episod final ADP


Dupa ce am urlat la cei de la ADP(face bine la sanatate), iata ca  am primit si raspunsul.Negativ evident ,insa oricum nu ma mai afecteaza pentru moment.”Ne pare rau ,insa in acest moment nu exista locuri disponbile”.

Eh na,parca eu nu stiam asta ,dar vroiam sa vad de ce sunt platiti niste incompetenti din banii mei.(Acum de curand am aflat ca practic,platesti aproximativ 80% taxe la stat din tot ceea ce castigi)WOW.

M-as mai fi jucat cu nervii lor ,insa acum incep alte proiecte mai interesante ,care o sa-mi ocupe o buna parte din timpul meu liber si evident ca nu o sa mai am timp de tampeniile lor.

Cum toamna se numara bobocii,ma pregatesc temeinic.

Guten tag,Salzburg!

Lasă un răspuns

