Ce-si doresc femeile..


Aaaaa,iar ati cascat ochii cat cepele.

Cine stie ce dracu isi doresc femeile de la barbati?…Nu stiu sa va spun ce-si doresc toate femeile ,dar pot sa va spun ce-si doresc femeile,alea asa ca mine.

Imi doresc nu o casa ,ci un camin

Imi doresc nu sa ma marit, ci o familie.

Imi doresc sa nu mi se spuna,ce bine iti vine rochia asta,ci sa mi se spuna :ce frumoasa esti azi(chiar daca arat ca si cand am venit din iad),

Imi doresc, nu sa fiu sunata ,sa vada unde sunt,ci sa vada ce fac.

Imi doresc, nu sa mi se dea solutii la probleme ,ci sa ma ajute sa le gasesc eu.

Imi doresc ,nu sa-mi faca cunostinta cu familia lui,ci sa fac parte din familia lui .

Imi doresc ,nu sa-mi cumpere cadouri de ziua mea,ci sa fie alaturi de mine de ziua mea.

Imi doresc,nu sa ma contrazica ,ci sa argumenteze

Imi doresc ,nu sa ma minta,ci sa spuna adevarul(oricat de dureros ar fi el).

Imi doresc,nu sa ma auda,ci sa ma asculte

Imi doresc,nu sa fac parte din viata lui,ci sa fiu viata lui

Asta pentru ca eu inca mai cred in povesti cu Feti Frumosi si Ilene Cosanzene,acolo unde toti traiesc fericiti pana la adanci batraneti.

Dar iesind din „lumea mea autista” si coborand cu picioarele pe pamant,imi dau seama ca ceea ce-mi doresc eu ,este de fapt o fata morgana.

Lasă un răspuns

