Diplomatie


Eu sunt diplomata prin definitie.Daca nu o stiti v-o zic eu:Sa fii diplomat inseamna sa bagi pe cineva in aia ma-sii cu zambetul pe buze si respectivul sa-ti zica multumesc.

Sunt atat de diplomata incat si eu ma mir uneori de mine.

Oamenii innebunesc langa mine cel mai rau atunci cand nu ma pot convinge ca ei de fapt au dreptate.Nu de alta dar imi place sa-i vad cum se agita ,dand explicatii argumente etc.And moi?Impasibila ca de obicei.Ascult..si mai arunc cate o intrebare.Chiar e distractiv.Va puteti da seama ca ma joc cu nervii unora ,nuu??

Doar pentru simpla mea placere…

Sau varianta doi:asta cand am mai mult timp la dispozitie.

Stiu ca o data cand am vrut sa cumpar un televizor,aproape l-am scos pe ala din pepeni,fiindca dupa ce i-am cerut mai multe, multe ,multe  explicatii  …intentionat ..dupa vreo 20 de minute in care l-am chinuit teribil , l-am intrebat ce-i ala un pixel…

Sa-i fi vazut fata…

It’s just me….making people go crazy…

Lasă un răspuns

