Facere de bine ,…vai de ea de mama


A fost o data ca niciodata o poveste cu un leasing auto…nu reiau ca mai rau ma amarasc.

Am observat ca de cate ori incerc sa ajut pe cineva  si nu iese bine mi-o iau.Adica eu ma ofer sa ajut,persoana accepta si dupa daca nu iese bine …imi iau papara.

Nu a fost prima oara si nici ultima oara,insa pentru ca m-am hotarat de ceva vreme sa nu mai ofer ajutor gratuit ,doar asa ca mi se face mie mila si mi-am furat-o din ce in ce mai putin.

Nu ca nu mi-am mai luat „picioare in gura”,am un exemplu recent ,dar am observat ca in loc sa ti se zica multumesc ,lumea te injura.A si daca iese bine,evident ca nu e meritul tau.Eu pur si simplu am dat niste informatii sau niste telefoane.

Nu stiu daca tine de romanica noastra draga ,se pare din  nou ca societatea educa spre nesimtire,individualism,nepasare  etc.

Atunci ..ce ramane de facut?Cum as putea sa fac diferenta intre cei ce merita ajutati sau nu?Pentru ca eu in general vreau sa fiu cu constiinta impacata si sunt genul de om care sar din pat la 2 dimineata pentru ai mei dragi prieteni.

Dar merg inainte cu proverbul de mai sus si din cand in cand mai stau deoparte de problemele altora.Sincer..sa si le rezolve,pentru ca unii chiar nu merita atentia mea.

Lasă un răspuns

