Din seria: barbati


Am cititoare fidele si  le place stilul meu de a a le povesti diverse.

Eu, asa cum sunt un pic mai feminista, m-am hotarat sa dau din casa.Avand in vedere ca intamplarea a fost de mult sper sa nu se supere si daca se supara asta e.Unii stiu povestea,altii nu,asa ca va urez lectura placuta.

In primii mei ani de facultate eram si mai agitata si mai aiurita  decat acum,argint viu as putea spune.Deci intamplarea se petrece undeva in anul II de facultate pe cand aveam eu 20 si ceva de anisori.

La momentul respectiv si in seara aceea,trebuia sa ma intalnesc cu un tip(neimportant numele lui).

Seara in jur de ora sase inainte de ultimul seminar.Cobor scarile in fuga si alunec ;ma agat de balustrada si ma lovesc la mana dreapta.Ma rog cu chiu cu vai,ma ridic (big girls don’t cry)si ma duc la seminar.La jumatatea acestuia ,ma doare rau mana ,ma scuz si ies.Il sun pe respectivul,cu scopul informativ de a-i comunica ca ma duc la Urgenta si ca intalnirea din seara respectiva se amana.

Raspunsul la toata tarasenia?Ok ,deci ne vedem maine.

Am ramas „placut” surprinsa de reactie…Nici daca esti bine,nici daca e grav si ce sa mai spun de vrei sa vin cu tine..

Dragele mele ,astia sunt barbatii.

Si apropo ,mai am in repertoriu.Insa cand voi considera eu de cuviinta.

Evident ca nu am mai sunat si nu ne-am mai vazut…dar a ramas in istorie.

Lasă un răspuns

