Fumatul dauneaza grav sanatatii


Eu sunt „The Ice queen”.Pentru cei care nu ma cunosc ..(destul de multi as zice),sunt cea mai rea,aroganta si indiferenta persoana.Pentru cei care ma cunosc cu adevarat..stiu ei mai bine ce au de spus.

E un pic tarziu, maine revin la munca(azi am tras chiulul).M-am plimbat,am fost la ADP(aveam chef sa ma cert cu cineva),am fost la doctor…

Well,se pare ca se va implini dorinta unora..ma voi lasa de fumat..Nu stiu cum si cand o voi face ,insa imi pare rau ca trebuie sa renunt la singurul viciu pe care il am si se pare ca trebuie sa gasesc cat de curand ceva sa inlocuiesc.

Aveti vreo idee?Sunt un pic dezamagita de mine(auzi tu,sa-mi para rau ca trebuie sa ma las de fumat),insa e prea definitiv….dar am promis.Mi-am promis mie sa-mi redau libertatea…asa ca urati-mi succes !

Lasă un răspuns

