Casnicele


Insomniile..Ma intreb daca o sa mai reusesc sa dorm si eu vreodata,(raspunsul ar fi da ,dar cu printul „valium”).

Imi trec milioane de ganduri prin cap ,incepand cu Tva ..,GOP ,ultimul film pe care     l-am vazut si tot nu pot dormi…

Nici macar nu mai stiu despre ce vroiam sa scriu…

Ah ba da…m-am luat de grasi si grase,m-am luat de internauti in cautarea imperecherii perechii,m-am luat de pitzi,acum a venit randul casnicelor..(intr-o zi tot o sa mi-o fur).

Nu am inteles niciodata si nici nu cred ca o sa pot sa inteleg cum de nu te plictisesti acasa.Nu inteleg femeile care stau acasa(excluzand pe cele ce au copii mici),adica intr-un fel sau altul intretinutele.Oare nu au si ele mandria lor?Se pare ca nu.

Dar nu ma mai mira nimic in tara asta pentru ca tocmai cand ziceam ca le-am vazut pe toate..iata ce mi se mai nazare.

La ce bun sa muncesti cand poti sa stai acasa ,sa faci curat si sa te tina barbatul..Iar ceea ce nu inteleg eu de fapt este modul in care se duc sa-i ceara bani.”Auzi, pisi,stii azi ma duc la cumparaturi …sa nu uiti sa-mi lasi bani”.Nu redau mai mult ca  nu e frumos.

Pe de alta parte ,traiesc cu senzatia ca devin rupte de realitate.Ele casnicele ,cele care au casa muzeu,manichiura perfecta si fara cearcane.Ele, care stau la telefon ore intregi cu prietenele lor casnicele,se duc impreuna la coafor si la tot felul de evenimente..(azi e ziua uneia,maine a alteia). 

Uneori le urasc ca au atata timp la dispozitie,dar daca ar fi sa fiu in locul lor nu as face-o nici macar pentru o zi.

Pentru ca mi-ar lipsi telefoanele care suna incontinuu,mi-ar lipsi adrenalina la semnarea unui contract,mi-ar lipsi bucuria unui simplu multumesc din partea clientilor mei,mi-ar lipsi sedinta de dimineata(aia cu barfe multe),precum si newsletterele mele.Mi-ar lipsi colegii ,mi-ar lipsi prietenii cu care ies dupa munca,  mi-ar lipsi  cafeaua aia lunga la filtru,mi-ar lipsi pana si sedinta de vanzari.

Ati zice ca sunt „depenedenta de munca ” insa nu este asa,pentru ca eu chiar am norocul sa fac ce-mi place, sa fiu inconjurata permanent de oameni si atunci tot ceea ce stiu e ca daca ar fi sa fiu casnica , m-as trezi singura intre patru pereti,toata ziua ,buna ziua,fara sa am nimic de facut de fapt.Sau poate gasesti ceva de facut dar nimic constructiv ,nimic interesant,iar cea mai mare provocare a mea ar fi sa scot pete de vin rosu din covor.

„I stick with my SAP.”

Lasă un răspuns

