„retele de socializare”


M-a apucat cheful de scris si pentru ca am avut o perioada mai lejera sunt si ceva mai odihnita  va dau de citit pentru toata saptamana…

Si ca tot va fac dezvaluiri uimitoare(nici nu credeati ca pot gandi asa ceva)am sa va povestesc si continui cu subiectul preferat al multora(cred ca abia asteptau sa ma auda vorbind despre asa ceva)despre relatii.Dar stiti cum e nu zici hop ,pana nu sari gardul si asa si eu.Nu o sa scriu despre relatii in general ci despre asa zisele site-uri unde te poti cupla si unde iti poti gasi jumatatea.

Pana de curand am facut parte dintr-o retea de socializare ,unde va ziceam eu ca imi cautam diverse chestii.

Hai sa va spun,curiozitatea m-a impins si catre un pic de cercetare si dau o mica cautare…sa vedem …ochi albastrii..nu, glumesc ,pur si simplu incercam sa vad cam ce fel de oameni isi cauta relatii prin internet.Primul gand a fost :timiditatea…,poate lipsa de timp…e hai sa fim seriosi.Iata ce am gasit.Printre mesajele primite…care au fost cat de cat mai rasarite si pe care le-am postat..am reusit sa fac cateva grupe de barbati.(femei inca nu am cautat)

  • aia casatoriti ,care isi cauta amante.Frustrati de vietile lor marunte si inspide,care se invart in jurul casei si a nevestei ,isi cauta aventurile netraite sau senzatii tari.
  • adolescentii care inca nu au experienta unei relatii reale
  • idiotii care abia leaga doua vorbe,baga 2 poze prelucrate la profil,si spera…si tot spera
  • nu in ultimul rand ,uratii-de astia mi-e cel mai mila,pentru ca pentru ei chiar nu se poate face nimic 

In general imi este groaznic de mila,pentru cei care spera ca vor avea o relatie reala cu o persoana intalnita pe net..Nu de alta dar cine stie peste ce psihopati dai.

Pe de alta parte ,m-am distrat teribil..am ras cu lacrimi…si mi-am jurat sa nu mai calc pe acolo.

3 comentarii

  1. andreea said,

    7 Iulie 2010 la 09:59

    Ai dreptate…nu m-au interesat niciodata genul asta de intalniri…dar sa stii ca mai sunt si exceptii, adica sunt si relatii care se leaga. De ex am un coleg de serv care si-a cunoscut sotia pe un asemenea site si uite ca sunt casatoriti de aproape 10 ani si acum ea este insarcinata. Pup

    • maddellinne said,

      7 Iulie 2010 la 10:02

      Mda ,eu sunt mai greu de multumit si prefer sa cunosc omul in mediul lui natural…si sa-l vad asa cum e el de fapt.
      in concluzie ,pe mine nu ma coafeaza.Eu am nevoie de realitate.

  2. frumosi.ro said,

    11 Iulie 2010 la 20:53

    Super job…Felicitari


Lasă un răspuns

