Lamuriri suplimentare


Pentru ca tot m-am apucat sa dau din casa,spre deliciul unora.. am sa reiau inca o data motivele pentru care am acest blog.In general nu imi place sa dau explicatii dar treaca de la mine

  1. motiv pur egoist,sa ma descarc
  2. ca am talent
  3. ca am cititori fideli
  4. ca reusesc sa ma  amuz
  5. inca sper ca voi publica 
  6. imi ocupa timpul
  7. din nou , ma descarc

Pe de alta parte ,subiectele blogului sunt destinate unui public restrans(cu un iq cuprinzator).

Sfarsit!

3 comentarii

  1. Mihaela said,

    7 Iulie 2010 la 14:09

    iti dau eu cel mai bun motiv pentru care avem blog: PENTRU CA ASA VOR MUSCHII NOSTRII🙂🙂🙂

  2. Mihaela said,

    7 Iulie 2010 la 14:10

    iar cei care au ceva de comentat la acest lucru, nu sunt decit niste frustrati/e care in loc sa tina in ei ar putea sa ne urmeze exemplul. dar vb aia: pasarea malai viseaza🙂

    • maddellinne said,

      7 Iulie 2010 la 14:14

      De comentat toti comenteaza..mai greu e sa intelegi substratul din spatele cuvintelor.


Lasă un răspuns

