despre cum „se scuipa corect”


Am iesit aseara in oras cu fetele mele.Adunare generala doar asa in dorul lelii sa ne descarcam sufletul.In timpul iesirii sunt un observator discret,ma uit la oamenii care trec sau ma rog la cam ce nu ar trebui sa vad.

Ce-am observat:in afara de parcangii din centru de care m-am cam saturat,in afara de cersetori,dragii mei am vazut si cum se scuipa corect.Cred ca pana la urma urmei e o arta.Trecem pe langa un tip foarte dragut aranjat,etc.Nimic deosebit pana aici dara iaca-ta ca un gest face cat o mie de cuvinte.L-am vazut scuipand .Nu inteleg cum totusi ,nu se pot abtine de la gesturi atat de gretoase.Am vazut unul scuipand pe geamul masinii,altul asa pe langa un tufis(i-o fi fost rusine?).Se pare ca o data cu venirea verii scuipatul pe strada este o noua moda.

Inca o data le multumim acestor specimene ,ca ni se intoarce stomacul pe dos .Si se pare, da de data asta ,ca gestul nu tine de clasa sociala ci..habar nu am.

In cele din urma mi-a ramas de zis doar :bleah.

Lasă un răspuns

