Smiorcaite,mataite …


Smiorcaite,mataite,neajutorate,le urasc.De fapt nu le urasc,dar de fiecare data cand le vad ma zbarlesc toata (exact ca o mata care vede un  caine),

Ele sunt pretioasele care plang cand isi rup o unghie,care se vaita ca nu-si gasesc curelusa asortata ,care mai exact nu stiu ce inseamna o zi de munca cu adevarat.

Crescute probabil sub aripa protectoare a lu’ taticu si a lu’ mamica ,sau a lu’ iubitu’ mai nou si care habar nu au unde se plateste intretinerea.

Femei superficiale al caror singur scop in viata ..daca au vreunul este sa se marite si sa faca copii.Dar nu ,nu va ganditi ca asta e un lucru rau,nuuu.Ele il asteapta pe fat frumos,care sa le scoata din mizeria din camin,sa le cumpere diverse si eventual sa le cocoate pe scara sociala pana acolo unde le vor prinde in flagrant in can can sau spy.

M-am saturat sa ma impiedic de ele pe strada pentru ca mersul lor are viteza unui melc beat, m-am saturat sa le vad fie in tramvai cocotate pe tocuri de zece sau pe cele cu visul deja implinit sa le vad cu jeepuletul vorbind la telefon si incurcand circulatia.

Am muncit in fiecare zi din viata mea si probabil de aceea nu prea accept nimic ce vine gratis si nici nu prea inteleg cum vine treaba.(adica ar trebui ca „iubi” sa cumpere masina ,haine si alte alea in schimbul a ce?E retoric (din nou).E ceea ce numesc eu prostitutie de lux:Poate sa-mi spuna cineva care e diferenta intre fetele de pe centura si una care asteapta cadouri de la iubit?

Nu cred ca exista vreuna.

Dar ceea ce ma surprinde si mai rau este ca ….barbatilor le plac mataitele,neajutoratele, cele care spun „da,iubi” si sa mor daca stiu de ce.

Acestea sunt dragii mei femeile din Romania.

Nefericit va fi cel va pune mana pe o mitzi- pitzi.

Lasă un răspuns

