Linistea mea sufleteasca


Am fost ocupata si de-aia nu am mai scris.Plus ca de cand am aplicat regula cu stersul numerelor de telefon am scapat de un stress in plus,deci functioneaza.Pe de-o parte imi pare rau ca nu prea mai am ce povesti,pe de alta parte sunt mult mai linistita.Insa incepe o saptamana nebuna si trebuie sa ma concentrez.

Mergem mai departe si pentru ca am gasit un locsor linistit unde sa-mi petrec zilele de sfarsit de saptamana va spun si voua.

Suneti ca mine:nu vreti muzica tare,nu vreti de-alde pitzi ,nu vreti sa va calcati in picioare?Mergeti aici:http://www.clubmoving.ro/.

Curat, frumos ,un pic cam exclusivist,insa e bestial.

Are un singur dezavantaj pentru moment:nu au bar,insa am vorbit cu dragutii de acolo si au spus ca o sa rezolve si aceasta problema.

„Succesuri” va doresc si multa liniste.

1 comentariu

  1. miha said,

    18 Iunie 2010 la 10:40

    oooo daaa!! i-am spus Micutzei ca o sa-i fac si eu o vizita cu prima ocazie cind ajung in B. in poze da bine clubul! deci….here i come!


Lasă un răspuns

