Idee geniala


Cautand ceva pe net(eu tot timpul caut cate ceva pe net,multumesc ca s-a inventat google)legat de telefonia mobila am intrat pe un blog.Si da recunosc am furat o idee.Un nene povestea  si eu redau:

Cand suni la relatii cu clientii cam peste tot esti avertizat ca aceasta convorbire telefonica este inregistrata.Stiti care este cheia succesului intr-o astfel de convorbire?O data ce ajungi cu o persoana in direct sa-i spui acelasi lucru:Si eu va inregistrez..Pe moment blocaj ,insa dupa amabilitate excesiva.

Inca una rezolvata!

1 comentariu

  1. Christie said,

    16 Iunie 2010 la 18:23

    Ai dreptate! :))
    Asta e super tare!🙂


Lasă un răspuns

