Mirror,mirror


„Mirror mirror on the wall,

Tell me what I’m looking for”

Ma bantuie.Era una dintre melodiile pe care am ascultat-o prin liceu si acum ma bantuie,nu neaparat melodia cat versurile.

E iarasi seara tarziu(apropo,aproape am scapat de insomnii) si in momentele mele de introspectie ma gandeam ce-mi doresc cu adevarat(da stiu,lasand  la o parte conacul in elvetia si jaguarul),realizez ca in anumite planuri chiar nu stiu ce-mi doresc.Si uite asa se confirma vorba aia cu femeile nu stiu ce vor.De fapt ele stiu ce vor ,numai ca o data ce la au vor altceva.

Revenind la subiect,voi ce va doriti?Poate asa o sa am si eu participare activa la dezbateri.

5 comentarii

  1. miha said,

    4 Iunie 2010 la 12:13

    e da!!! asta cu ce-mi doresc e o chestie dificila! eu pe langa casa de pe Coasta de Azur si o masinuta de teren mai vreau sanatate! ce altceva??? nu stiu, toate chestiile sunt relative si cred ca fara sa ne dam seama ajungem sa avem tot ceea ce ne dorim. Le aranjeaza Doamne Doamne, n-ai tu grija!!! :)))))))))))))))

  2. Anonimul said,

    5 Iunie 2010 la 23:56

    Eu imi doresc sa imbatranesc frumos alaturi de cineva…

    • maddellinne said,

      6 Iunie 2010 la 15:53

      Doar cineva?Eu tremur de frica cand ma gandesc ca o sa imbatranesc alaturi de doar cineva…mai bine singura..Si un mic ps :continuarea versurilor este:”Look into my eyes and see,tell me who is gonna be”

  3. Flash said,

    23 Iunie 2010 la 17:18

    Astept de multisor sa te aud spunand ca nu stii ce iti doresti. Partea interesanta este ca de fiecare data cand iti spun eu asta te superi pe mine si ripostezi spunand ca stii foarte bine ce iti doresti.
    Complicate sunt caile Domnului!

  4. maddellinne said,

    24 Iunie 2010 la 16:32

    Eu sunt cea complicata dupa cum bine stii.Sunt atat de complicata incat uneori nici eu nu ma inteleg.Dar stii care e partea frumoasa?Ca asta ma face „unica si inconfundabila”.Altfel n-as fi eu,as fi „just another blonde pitzi”


Lasă un răspuns

