„valori umane”


Citeam zilele acestea  pe blogul unei prietene despre ce inseamna de fapt o prietenie si despre oameni in general.

Am realizat din pacate prea tarziu pentru mine ca din pacate din nou, unii dintre cei pe care-i cunosc si-mi petrec ceva timp cu ei ,reiau am realizat ca nu am nimic in comun cu ei decat faptul ca traim sub acelasi soare.

De cand ma stiu ,am asteptari de la oameni sa fie oameni.Poate ca asa cum ii spuneam prietenei mele ,in general am asteptari mult prea mari de la oameni ,motiv pentru care dezamagirile pe care mi le provoaca ,imi lasa un gust amar de fiecare data cand oamenii se dovedesc a nu fi ceea ce cred eu.

Poate ca sunt eu prea naiva si cred ca pentru orice lucru rau exista rezolvare,insa acum am inceput sa-mi pierd speranta in oameni.

Incercam sa-mi dau seama de valorile societatii noastre.Concluzie zero-interesele personale primeaza celor de colectiv.Lucrez cu oamenii .Si credeti-ma am intalnit oameni si oameni.Si parca niciodata nu mi s-au parut atat de rai ,egoisti si lipsiti de valori.Mai bine as lucra cu animalele,macar  stiu ca ele nu te pot trada(de-aia imi iubesc eu cainele).

M-am hotarat.Gata, de azi inainte sa nu mai am asteptari de la nimeni,macar asa nu voi mai fi dezamagita.

De azi inainte voi sterge numere de telefon din agenda ,care nu-mi folosesc la nimic.Nu voi mai raspunde la telefoane personale prin care doar mi se cere ajutorul,fara ca macar sa fiu intrebata ce mai fac,nu ma voi mai duce la intalniri ,doar din obligatie,nu ma voi mai duce in nici un fel de loc, unde stiu ca nu ma voi simti bine.

Prefer sa fiu eu si cu prietenii mei.Pe care-i numar pe degete,dar macar stiu ca primul lucru care ma intreaba este cum ti-a fost azi,ce ai mai facut si care-si aduc aminte de proiectele mele.Ei sunt cei care ma intreaba cu ce-ti pot fi de folos.

Pentru ca eu asta fac pentru prietenii mei.

„I’m just mad ,going to insanity”

1 comentariu

  1. miha said,

    31 Mai 2010 la 09:40

    Sa stii ca asa am inceput si eu: am sters din telefon numerele celor care am considerat ca nu au ce cauta acolo, din lista de mess, de peste tot! Si m-am hotarit sa gandesc pozitiv! Asa ca, sunt alaturi de tine! Si: hai Barca🙂


Lasă un răspuns

