„cum sa fii impacat cu tine insuti”


Am citit recent o carte si nu este vorba despre „cum sa comunci cu spiritele pekinezilor morti”,desi poate intr-o buna zi in lipsa de ceva mai bun de facut o sa o citesc.

Am citit o carte (recomandarile vi le dau la cerere)despre cum sa fii impacat cu tine insuti.Nimic din ce nu stiam ,ca eu personal ma consider foarte impacata cu mine insami,mai presus de asta eu nu ma plictisesc niciodata singura cu mine(m-am autoeducat sa nu mai zic cuvantul ma plictisesc).Pentru mine acest cuvant nu exista in vocabular.

Sunt sigura ca daca esti singur intr-o incapere , intr-un loc anume vei gasi anumite chestii de facut astfel incat sa nu te plictisesti.Revenind la subiect si anume cum sa fii impacat cu tine insuti va impartasesc cateva din ele:

Prima regula(zi si eu asa ,ca na trebuie sa fie o ordine ) este sa te accepti asa cum esti tu,sa nu te critici (vai m-am ingrasat) si mai ales sa nu accepti critici distructive.

A doua regula, strans legata de prima este sa accepti critici constructive.O parere constructiva te poate ajuta sa evoluezi, sa devii un om mai bun , o persoana mai draguta si de ce nu sa ai si mai mult succes,insa ia la cunostinta ,accepta si corecteaza.Eu asta fac.

O alta regula sau ma rog sfat zice sa iei atitudine fata de problema care te deranjeaza , nu inainte de a urma primii doi pasi.

De multe ori ne e frica sa ne infruntam temerile,ne e frica sa experimentam lucruri noi,doar pentru ca ne este comod si comfortabil in locsorul in care suntem(de-aia vreau eu sa sar cu parasuta).

Poate ne este mai comod sa aruncam vina pe altii, ne este mai usor sa vedem paiul din ochii celorlalti , decat sa ne auto corectam pe noi insine.

Da recunosc ca si eu am scapari, insa le recunosc , le corectez si nu le mai repet.

Cu asta am incheiat eu, filozoafa de mine.

3 comentarii

  1. Miha said,

    27 Mai 2010 la 21:14

    Asta nu e chestie pentru toata lumea! Si asa pot sa ti-o spun din proprie experienta. Nu ca as face parte din categoria care nu se simt bine cu ei insisi, din contra. Dar am prietenii carora le tot spun diverse lucruri, ceva de genul: daca tu nu te accepti asa cum esti cum crezi ca te vor accepta cei din jur si tot felul de chestii din astea. Si am primit un raspuns care m-a linistit: nu toti pot fi ca tine!!! Asa ca, nu e pentru oricine :)))))))

    • maddellinne said,

      27 Mai 2010 la 21:27

      Nu toti pot fi ca noi,corect.Dar macar pot sa incerce pas cu pas.Insa ceea ce e foarte greu intr-adevar e sa constientizezi propriile greseli.Acolo e adevarata provocare.

  2. daniel said,

    28 Februarie 2013 la 10:03

    bv ,ai f mare dreptate


Lasă un răspuns

