Cum am pierdut eu o ora din viata mea


Am vrut sa fac o maretie si sa aflu codul Pin 2 la telefonul meu mobil.Nimic neobisnuit pana aici.Sun la serviciul clienti conform detaliilor oferite pe siteul respectivei companii,serviciu gratuit de altfel,dupa trei incercari de a nimeri ramura ,ma las batuta.Caut pe net.Serviciul clienti cu plata:sun ,ii explic tipei ca vreau codul Pin 2,ma trimite la alt numar.

Toate bune si frumoase. Sun la numarul respectiv ,intra robotul.Deja incepusem sa ma enervez,asa ca inchid.Sun din nou la nr cu plata,ii explic donsoarei ca vreau sa-mi dea ramura ca sa nu stau ca vita la telefon.Ma informeaza 1-1-1.Inchid sun din nou la serviciul respectiv ,formez ramura ,ma trimisese la cum sa adaugi un nr de telefon la NOKIA.Explodez,inchid,raspunde un donsor de data asta la nr cu plata ,pe care m-am revarsat ,se scuza ,se acuza ma rog.

Dupa slalomul intre cele doua numere de telefon,aflu si informatia atat de pretioasa.

Si uite asa mi-am pierdut  cam o ora din viata mea , sa aflu informatia,rusinica sa le fie lor ca nu sunt prompti .Si este foarte greu sa afli ceva de la ei,fie ea despre plati sau alte alea.

Ma gandesc serios sa parasesc respectiva companie si sa trec la altii….asta ca sa nu mai pierd minute pretioase din viata.

Si la sfarsit va redau o conversatie pe care a avut-o un prieten de-ai mei cu cei de la voda compania respectiva pentru schimbarea tipului de abonament:

Operatorul:cat sunteti dispusi sa platiti pentru acest serviciu?

Prietenul meu:Pai eu nu vreau sa platesc nimic .Este bine asa?

Lasă un răspuns

