Retarzi emotionali


Eram in masina zilele trecute si ma uitam pe geam..mai exact ma holbam la niste unii ,care radeau de un om handicapat,adica cu handicap fizic vizibil.

Pe langa faptul ca nu mi s-a parut amuzant deloc,i-as numi retarzi emotionali.Nu o sa va vorbesc acum despre inteligenta emotionala si nici despre capacitatea empatica a fiecaruia ,numai ca scena respectiva mi-a provocat repulsie si greata.

Noi romanasii nu am fost educati sa dam o mana ajutor celor mai putin norocosi ca noi.Romanasii rad si pun etichete:handicapat(termen folosit destul de mult pentru a reda capacitatea intelectuala a cuiva),tigan,taran,evreu,urat etc.(Mai nou, eu sunt „razgaiata orgolioasa”,dar depasesc momentul cu gratie).

Nu stiu cate persoane am auzit totusi spunand in viata asta :am doua maini,doua picioare,sunt sanatos,deci am tot ce-mi trebuie.

Ca sa nu deviez de la subiect ,pe mine mama m-a educat sa nu rad de persoane bolnave ,de persoane neajutorate.Daca tot nu faci nimic sa schimbi lucurile ,mai bine ignora,(nu ca asta ar fi o solutie).

Dar urat,extrem de urat !

Romanii au prejudecati de tot felul,legate de nationalitati ,de culoarea pielii si nu in ultimul rand de felul in care arati(vezi post imaginea de sine).

Americanii sunt prosti,evrei sunt ai dracu,arabii sunt imputiti,francezii zgarciti,englezii alcoolici(yeah ,right),chinezii put,de indieni nu mai zic.

Si romanii cum sunt?Nu-mi raspundeti este o intrebare retorica!

Inca un motiv ca sa scriu pe acest blog din alta locatie decat Romania.

Lasă un răspuns

