Lucrurile simple


E tarziu si insomniile mele imi dau de furca.Am incercat tot ce era posibil.Sa citesc ,sa beau ceai ,sa nu mai fumez,degeaba…Stau si ma uit la pereti,insa m-am hotarat ca de cate ori am insomnii sa ma apuc sa scriu.

As vrea sa va vorbesc despre lucrurile simple care imi fac ziua mai buna:in general este vorba de cafeaua de dimineata ,mult lapte,muuuuult zahar si o tigara.

Ce-ar mai fi?Postul meu preferat de Radio (101,9) fara reclama ,fara zgomot.Da in sufletul meu sunt o romantica incurabila chiar daca nu arat,si timida al naibii de timida.

Mai mult: o iesire cu prietenele mele la o sedinta de barfing,serialul preferat ,nepotelul meu cand rade,catelul meu ,o lectura buna,blogul meu.Mai ales blogul meu,pentru ca aici imi exprim eu frustarile(asta in loc de psiholog).

Ce tot incerc eu sa spun aici este ca in loc sa ma las coplesita de probleme, prefer sa ma bucur de lucrurile simple din viata mea si incerc sa rad,sa rad cat pentru ultimii 3 ani din viata mea.Pe romaneste ,iau viata la misto.Pentru ca altfel nu se mai poate.

Alte sugestii de a rade cat mai mult: resursa de fun.ro,bancuri,stirile la TV, dansez pentru tine ,mondenii ,si in principiu tot ceea ce inseamna prostie.Asa ca radeti oameni buni,ca aveti de ce!

8 comentarii

  1. Anonimul said,

    16 Mai 2010 la 22:07

    Ma uitam la ce ora este postat,21 si 38 de minutele si apoi fara sa vreau m-am gandit, ca totusi, au mai fost poate cateva minute pana l-ai scris, alte cateva minute pana l-ai schitat in memorie…deci ai incercat sa dormi de la ora 21…nu este putin cam deveme?Poate si de aici insomnia de la ora 21…iau in calcul totusi varianta oboselii de peste zi…dar atunci ai fi adomit instat daca ar fi fost o doza mare de oboseala…deja ma pierd si eu in amanunte…este tarziu ora unu si sufar de insomnii…vise colorate

  2. Anonimul said,

    16 Mai 2010 la 22:08

    heiii nu inteleg….imi arata postat la ora 22 ..:))))))inteleg acum

    • maddellinne said,

      17 Mai 2010 la 06:04

      Era ora 1:00 am.Din pacate wordpress desi are filtru bun ,nu coordoneaza eficient timpul .Mda si am reusit sa adorm la 3:00 am ,din nefericire pentru mine.

      Off ce nelamuriri aveti si voi oameni buni!

  3. Anonimul said,

    17 Mai 2010 la 10:56

    Eram atent la un detaliu, pur si simplu mi-a atras atentia acea ora,eu cel mai rapid adorm, fie cand beau o cafea seara sau citesc o carte…aseara oricum am adormit destul de repede dupa ce ti-am scris tie cred ca in urmatoarele 20 de minute visam…

  4. Anonimul said,

    17 Mai 2010 la 20:41

    Simplitate…intalnesc oameni tot mai complicati in probleme marunte…:)

    • maddellinne said,

      18 Mai 2010 la 06:07

      Vezi,in loc sa te bucuri de somnul tau linistit stateai sa te intrebi ce e in neregula cu ora.

  5. Anonimul said,

    18 Mai 2010 la 12:58

    Tot din cauza nesomnului…stii bine cand nu ai somn…timpul se dilata…simturile parca se razbuna pe tine si atentia iti este atrasa de lucruri pe care in mod normal nici nu le observi…asa si cu ora…:))))


Lasă un răspuns

