creme de la creme


Am un cont pe un site public ,pe unde caut diverse chestii.In cele din urma printre zecile de mesaje pe care le primesc, am primit bombonica de mai jos.Nu ma pot abtine si cu riscul de a-mi fura o mama de bataie, va redau cuvant cu cuvant mesajul „that made my day”.Evident ca nu o sa raspund insa eu m-am distrat copios.

Acum sa va distrati si voi:

„uite mi a venit mie asa intr-o doara o provocare pt „mistery women” ce ar fi daca…..ti as sp o provocare deschisa sincera si directa fara bla bla-uri fara clisee proaste si mincinoase de viata fara prejudecati fara false principii hm?provocare sa fie…..?sa zicem inceput de an …… o noua provocare in viata ta…….? de ce nu?stii am putea sa ii sp in mii de feluri insa mie mi-a placut „provocare’.pt ca este chiar o provocare……si o sa vezi de ce…..sigur ca imi asum un risc acum cind iti voi scrie sigur ca pot fi in acceptiunea multora un (obsedat un nebun un maniac.un badaran sau eu mai stiu cum pot fi catalogat?dar totusi sunt om…. sincer si direct… ceea ce face din mine „inamicul public nr 1″…sigur.. daca esti direct si sincer deranjezi…. daca esti cu palavrageala multa fara sens si fara rost at esti prost ….at cum?am inteles imbinind cele doua nu?pai da dar asta nu inseamna oare putina falsitate?asta iti doresti oare?ok cu orice risc am sp eu tot iti voi spune ceva…….si am sa incep prin………………si totusi adevar sau provocare?ce dragut….hai sa vedem crezi ca o provocare te poate scoate fie si numai p[t citeva clipe din banalul cotidian?adevar sau provocare?.poti?hai sa iti sp o poveste……uite o propunere nebuna pt o lume nebuna……CREZI ca poate fi adevarat?ia incearca numai…………hai sa ne jucam putin….sa incercam o poveste.asa de dragul; misterului…..ce ai zice daca…..hm si ce ar fi daca intr-o zi apare EL ..impunator…te sfideaza cu privirea apoi il simti cum te masoara de sus pina jos cu privirii hulpave gata parca sa te devoreze .apoi vine spre tine cu pasii apasati dar sigurii…..te priveste in ochii il simti tot mai aproape….simti cum buzele ti se umezesc…le musti putin sa vezi daca nu cumva visezi.EL vine tot mai aproape….ii simti mina puternika cum te inconjoara de dupa mijlok si te trage incet spre pieptul lui…tremuri usor de emotie .simti… nah.. nu poti sa mai rostesti nici un cuvint nu te impotrivesti……accepti provocarea….el se apleaca incet la urechea ta si cu o voce sigura pe el iti sp…..incet amestecat parca cu tandrete dar in acelasi timp impunere…sunt visul tau frumos numele meu este aventura…undeva ascuns in tine stiu ca ma doresti asa cum te doresc si eu….ma poti avea acum si aici.sau ma poti lasa sa trec pe linga tine fara sa ma atingi…(dar ce folos oare sa ma pierzi)..iti propun un tirg…fa un bine si mie si tie si acorda ne o sansa si daca nu va fi ceea ce ti ar fi placut…promit sa dispar dupa din viata ta asa cum am aparut ca o boare de vint.insa sunt sigur ca amintirea clipelor impreuna iti vor ramine undeva bine ferecate si mereu de cite ori vei dori sa iti amintesti ceva bun frumos si placut ce ai facut ca o nebunie de viata mereu acel ceva iti vei aminti cu drag de el momentul…..si apoi iti mai sp ceva …….toti pot… toti doresc … si asta se intimpla peste tot acest moment nebun pe strada la bar in club la metrou la job.doar ca multi dintre noi sunt prea snobi sa o recunoasca desi unii dintre ei chiar il traiesc acest moment nebun si intens…….nu chiar ca in propunere indecenta cu demi moore dar ceva asemanator…….hmmmm era doar o intrebare..ah si sa nu ma intrebi cum se termina povestea celor doi…..nici macar eu nu stiu poate fi sau poate nu….oricum doar ei decid cit si cum va fi povestea lor nu!!!….MEMMENTO:..stii din profilul tau si poze..mie ii pari o tipa stapina pe tine carea ii place sa traiesca viata asa cum vrea ea…..si apoi de ce nu am face totul posibil?din cauza prejudecatilor?.in fine poate ma insel eu…..dar tot cred ca esti o tipa care stii ce sa faci at cind vrei ceva. …. ……. .si totusi ce ar fi oare de pierdut?nimik…..si at de ce nu totusi……..

Ultima fraza nu am inteles-o foarte bine insa….this is the best!

3 comentarii

  1. io said,

    4 Mai 2010 la 13:55

    Nu m-am putut abtine si am raspuns.conversatia o sa o redau ulterior,pentru ca am deranjat.Insa e foarte fun…

  2. Anonim said,

    29 Iunie 2011 la 14:02

    nu stiu dece dar cred ca pozezi putin in ipocrita….” te ai distrat copios’…??hm am citit si eu acel..”speach’.insa sincer nu am gasit nici macar o gluma sa ma distrez cum zici tu deci pari putin asa ok..poate nu e ceva firesc dar totusi si tu incerci sa pari altceva hai fi sincera ca nu te prinde ok sa pozam in ipocriti toti putem si chiar o facem…dar totusi ce voiai sa scoti in relief cu acest ;mesaj’ sa zicem ca te ai distrat tu copios si ca nu ai dat curs unei invitatii facute de un anume tip?..ei lasa ca ai dat probabil curs altora cu mai putina ‘distractie’ decit cel cu mesajul asa e?

    • maddellinne said,

      30 Iunie 2011 la 09:20

      Nu intelegi de ce m-am distrat?Well,inseamna ca nu ai motive sa citesti blogul…Frustrat?


Lasă un răspuns

