Comentam,comentam


Zilele astea nu sunt in apele mele si iarasi incep sa ma exprim liber.

Ati observat cat de istet este poporul nostru?Ati observat cum sunt unii care le stiu ei pe toate?

De ceva vreme sunt conectata cu o domnisoara care le stie ea pe toate.Si mai e si artagoasa.Si mai imi reproseaza ca nu stiu sa o ascult si ca nu accept idei noi.(asa sunt eu mai conservatoare).Dar ceea ce e mai amuzant este faptul ca incepe sa-mi tina teoria chibritului in primele ore ale diminetii ,exact atunci cand nu am eu chef (de nimic).Si comenteaza si povesteste si ma plictiseste teribil.Am incercat de cateva ori sa evit contactul ,nu prea imi reuseste.Acum am trecut pe „ignore mode” …sper sa functioneze.Asta pana o sa am eu chef si o sa se intoarca roata si o sa incep eu sa-i vorbesc despre teoria mea conspirationala a guvernelor din intreaga lume sau despre teoria reincarnarii.Sa vezi distractie atunci!

Insa aceasta fiinta nu e singura,am si eu un exemplar acasa..care se uita la stiri si comenteaza,am vazut si pe la prieteni.Mi se pare cel putin stupid sa comentezi stirile.

Mai stiu exemplare care sunt avocati,tehnicieni ,doctori(nu lua de-ala ca face rau)ingineri constructori,piloti de formula unu si cred ca in curand o sa fie si astronauti.Toate in acelasi timp , cu cariera ascendenta pe orizontala in toate domeniile.

In concluzie romanii sunt buni la toate ,le stiu pe toate, le fac pe toate.Si atunci de ce suntem asa de necajiti?Atat de saraci?

2 comentarii

  1. Eu said,

    27 Aprilie 2010 la 12:48

    Mda …. ce poti sa spui, este trist pentru ei cred. Stii cum este, tu traiesti in lumea lor, dar in cazul asta este extrem de trist sa crapi in lumea ta nemuritoare si rece pentru ca doar tu traiesti in ea.

    Am vazut-o, am invatat-o, dar ei cu ale lor si noi sa fim sanatosi si fericiti, ca tare bine este. Trist sa fi trist, prea trist ca sa iti dai seama ca nu te regasesti si nici loc de nimeni si nimic nu este langa tine si ……decat liniste, pe care uneori nu o intelegi si esti prost dispus ca te domina ….. prea tristttt sa fi tu si vocea ta senila de atunci de cand te-ai ales cu ea.

    Asa ca fericiti cei ce stiu si tristi restu’.

    • maddellinne said,

      27 Aprilie 2010 la 12:50

      „Traind in cercul vostru stramt,
      Norocul va petrece
      Ci eu in lumea mea ma simt
      Nemuritor si rece”


Lasă un răspuns

