De ce pierdem intotdeauna oamenii buni?


Stati linistiti nu a murit nimeni!

Insa azi am fost suparata  ,chiar foarte suparata(suparat sunt Doamne ,iarasi suparat).O persoana draga mie cu care imi face placere sa vorbesc , sa discut, sa impartasesc micile problemute din viata de zi cu zi,m-a lasat balta..(la figurat ,de fapt se muta intr-o alta companie,ea fiindu-mi colega de ceva vreme la locul de munca).Insa stiti cum e vorba aia:Ce e frumos si lui Dumnezeu ii place!D-apai unor oameni…

Este ,inca este tipa din birou ,vesnic impartiala,intodeauna intelegatoare,langa tine la nevoie fie ca e vorba de vreun client ticnit sau de vreun coleg ciufut.Gata sa sara in ajutorul tau cand te ineci,gata sa-ti dea cu linia peste maini cand sari calul.Bun simt cu carul,monument de rabdare,aparitie devastatoare,suras ce persifleaza prostia.(asta imi place  ce-l mai mult).Este tipa care azi si-a dat demisia.

Incercand sa nu fiu egoista si stiind ca-i va fi mai bine acolo,incurajez comportamentul de genul „daca nu ma motivezi  ,plec”,”daca nu ma platesti conform capacitatilor mele,o sa se gaseasca altul sa o faca”.Lucru dovedit de altfel,pentru ca degeaba esti dedicat daca la sfarsit de luna ,nu-ti ramane decat un gust amar,cand scoti cardul din bancomat.

Ceea ce nu inteleg este de ce in companii,oamenii buni si pregatiti sunt lasati sa plece ,fara macar  sa primeasca o contraoferta,de ce nu promoveaza ,de ce,de ce ,de ce.

Si recunosc cu mana pe inima ca nu era o chestie de atitudine ,nu erau lucruri de neprofesionalism ,ci pur si simplu nu s-a vrut ca aceasta persoana sa fie incurajata sa ramana cu mine aici,in dreapta mea.

[Paranteza maaaree ,pentru ca mi s-a spus la un moment dat ca fac ca totul sa se reduca la mine.Asa ca…Am fost acolo ,stiu sentimentul ,stiu ce inseamna sa fii ultimul pe lista sefilor,numai pentru micile comentarii si remarci aduse la adresa sefului.(sincer nu ma puteam abtine).La un moment dat mi-am facut un tel din a intarzia pentru ca caposul ala mic era cu ochii pe ceas.Si cum sfertul academic nu se punea la resurse umane ,veneam numai la 9 si un sfert in birou,intrand in plina sedinta ca o zana.Asta, pana a dat memo intern la resurse umane ,sau ceva de genul.Dar recunosc ca aveam o mare placere sa necajesc persoana respectiva.Ma amuza teribil.]

Urasc atitudinea de genul,lasa ca aduc pe altcineva ,pe care o sa-l formez si care nu o sa-mi iasa din cuvant.Pentru ca adevarul este daca ai oameni pregatiti , atunci sa te astepti sa te contreze cand nu ai dreptate ,cand gresesti si cand o dai in bara.Pentru ca asa e normal.Cand ai incepatori,nu vei avea decat un om care o sa te asculte si care nu o sa cracneasca in fata ta.

[asta imi aduce  aminte de o celebra fraza.La un moment l-am intrebat pe fostul meu sef ,de ce nu am voie sa fac ceva anume ,iar raspunsul matur de altfel a fost:Pentru ca asa spun  eu,pe asta nu o stiati,nu-i asa?].

Da ,cu riscul de a ma blama ,condamn companiile si managerii care nu-si promoveaza adevaratele valori,condamn societatea noastra din nou, pentru modul in care-si trateaza cei mai buni angajati.

Apropo,stiu ca vor fi comentarii,”but I don’t fucking care”

My blog,my thoughts ,my ideas!

1 comentariu

  1. Eu said,

    15 Aprilie 2010 la 12:03

    Ce pot sa spun ….. Chiar despre acest eu este vorba si da, ai dreptate in tot ce spui. Multumesc la randu -mi pentru colega din stanga si pentru prietena din sufletul ei. Dealtfel si pentru restu’, ca au tot fost. Raman intotdeauna „la dreapta ” acolo si de departe.
    O reala placere sa te cunosc si sa pot lucra alaturi de tine.

    Ahhh si ce naiba ca era sa uit, multumesc pentru cuvintele frumoase despre mine. Impartasesc aceleasi idei🙂.

    O zi exceptionala tuturor


Lasă un răspuns

