Episodul doi ADP


Ati simtit vreodata ca vreti sa  spargeti capul cuiva?

Ei bine asa si eu!M-am dus sa fac mareata solicitare pentru loc de parcare(sector 2 )daaaaaa .Tanti de la poarta,pardon informatii ma indruma catre birou sa intreb daca exista locuri disponibile.Bat la usa,intru,ma da afara(nu mai mult de doua  persoane in birou).Pe hol pute ,e un caine vai de capul lui cu labuta bandajata,ud si probabil flamand.Caut prin geanta ,nu am decat mentos(cainii nu papa mentos).Ma retrag ,insa iese catelul mirositor si ma asez pe bancuta.

Astept  si intru.Ma indruma catre un birou ,secretara sau angajata sta jos ,eu in picioare.Ma simt ca la interogatoriu.O informez despre dorinta mea arzatoare si imi spune cald:Nu se poate, nu exista locuri,asteptati pana la 31 mai.Ii spun frumos ca nu am ce sa fac ca pe bulevard se ridica masini .Donsoara da din umeri!Doamne cat imi place ridicatul din umeri!E cam principiul romanesc. Asta e.

Plec cu coada intre picioare pentru ca imi dau seama ca nu am cu cine sa ma cert.Ajung la birou si fac notificare scrisa catre directorul de acolo ,sa- mi trimita nota explicativa si sa ma informeze ca nu exista locuri de parcare,cu raspuns in 24 de ore.

Rezultatul ?Inca astept ….

Sunt curioasa ce inteleg ei prin 24 de ore…sau sa inteleg ca au fost plecati de sarbatori pe la gratarele?Inclusiv cei care ridica masini ca nu i-am mai vazut.

In continuare,raman cu frustrarile mele legate de sistemul administrativ local.Tot ceea ce pot spune :niste imbecili.

Lasă un răspuns

