Ticalosi fara voie


Mi s-a intamplat acum o saptamana si am procese de constiinta.

De aceea scriu.

Locul faptei:o strada cu dublu sens,pe dreapta mea masini parcate ,in stanga mea munti de zapada.o strada cu dublu sens ,in care ma intersectez cu un Vw golf din 1900 toamna.Eu grabita,stresata,intru pe strada si in spatiul acela strans ,oglinzile noastre laterale se pupa,la mine stanga, la el dreapta,la mine s-a tinut pe picioare ,la el a cazut si a facut buba.

Omul sare din masina ,vine cu oglinda in mana si incepe sa tipe.ma rog nu conversatia pe care am avut-o era ideea ci pur si simplu faptul ca eram vinovata(dpdv codul rutier) si nu am vrut sa recunosc.Am achitat pagubele cu niste „urari de bine” pentru persoana respectiva si m-am calmat.

Insa ideea e ca in stresul, oboseala  si nervii mei de a traversa orasul la ora 6 seara ,m-am dezbracat de caracter si am comis-o.Si imi pare rau,pentru ca eu nu sunt asa.Promit sa nu se mai intample pe viitor si sa nu ma mai grabesc sa trag concluzii.

Mi-am dat seama ca in acest oras ,unde totul se petrece cu viteza luminii este imposibil sa-ti pastrezi calmul si voia buna,bunul simt si educatia;

Si ceea ce este trist  este faptul ca  oamenii din jurul nostru ne fac sa devenim ticalosi fara voie.

Lasă un răspuns

