Tic-Tac Toe


Tic-Tac de fapt.A inceput sa-mi ticaie ceasul.Nu,nu cel din urma, ci cel biologic.Asta pentru ca am un nepotel si de fiecare data cand il vad ,ma topesc dupa el;poate asta ,poate ceasul meu intern.

Dar asta e alta poveste…aici de fapt vroiam sa spun cat de mult o admir pe mama nepotelului meu,adica pe cumnata mea.Si mai adaug nepotelul meu are un prieten de aceeasi varsta de aceea pe mama lui o admir la fel de mult.

Si sa va spun de ce:pentru ca intr-o vizita am asistat la luarea pranzului pentru doi pici de doi ani si ceva..daca credeti ca e usor,va inselati.Imaginati-va cum ar fi sa hranesti o veverita neanesteziata ,care sare ,topaie,acuma e sus ,acuma e jos.Imaginati-va cum e sa te plimbi cu castronul de mancare in toata casa,plimband lingurita de sus in jos si de la stanga la dreapta.Imaginati-va cum ar fi sa imbraci un pui de ied ,cu maieu,pulover,gecuta ,manusi fular etc.

Eu am vazut si nu mi-am imaginat ca e atat de greu,de aceea pun pe snooze ceasul meu biologic si mai astept.Pana o sa fiu pregatita sa hranesc o veverita si sa imbrac un ied.

Pana atunci „Jos palaria ” mamelor.

2 comentarii

  1. andreea said,

    27 Ianuarie 2010 la 14:55

    mai tu-mi faci baietelul veverita neanesteziata si ied??????? Nu uita ce este nepotelul tau….deci va trageti din acelasi neam….veverita mica ce esti (ca sa nu-ti zic caprita ;)))) )
    Hai ca nu este chiar atat de complicat sa ai un bebe…..serios. Te obisnuiesti repede. Si cand este al tau ai toata rabdarea din lume.
    Este minunat sa fii mamica….dar nu incerc sa te conving ….imi vei da dreptate la momentul potrivit.
    Pupi…si sa mai scrii….nu ma lasa sa astept prea mult.

  2. Adina-Mihaela said,

    11 Februarie 2010 la 13:39

    eheeee, si uite un subiect care ma atrage! cred ca ai dreptate, nu e usor deloc sa fii mama dar cind puiul de ied sau veverita neanesteziata este a ta, sa vezi cum se schimba datele problemei. vb Andreei: nu incercam sa iti schimbam parerea dar vb noi peste citiva ani, cind ne vom alatura si noi junglei🙂


Lasă un răspuns

