Cadou de ziua mea


M-am gandit sa va informez….da vine ziua mea si pentru ca am fost cuminte ,foarte, foarte cuminte m-am gandit sa va fac o lista cu ce-mi doresc.Asta ca sa va scutesc de efortul de a va gandi ce sa-mi cumparati.Si cum lista e lunga iata-le mai jos enumerate :

1)un stilou din lemn de la Poenari :

http://www.poenari.ro

2)un  mutunache cu fata lui Sid din Ice Age-doar pentru ca simpla lui prezenta m-ar face sa rad

3)un salt cu parasuta ,dar voucherul sa fie valabil pana la vara ,ca pe frigul asta nici nu ma gandesc

4)echipament de scuba diving-sa-l pun la colectie langa role(avand in vedere costurile puteti sa incepeti cu labele de inot si restul le voi primi cu placere in cursul anului)

5)un calendar pentru 2010,2011,2012 si asa mai departe cu echipa de rugby a Frantei( sa va vad)

6)un parfum care sa miroasa a mare- pentru ca ma duc la solar si vreau sa creada lumea ca am fost prin tarile calde

7)un catelus basset-daca nu stiti cum arata vezi link:http://www.dailypuppy.com/puppies/bentley-the-basset-hound_2007-06-07

8)Un curs de tras cu arma-aici va las sa va descurcati singuri.

9)Un curs de gatit mancare chinezeasca-de aici veti avea si voi beneficii

10)o intalnire fata in fata cu primarul sectorului 2-sa ma plang ca nu am loc de parcare

Acum ca v-am dat directii si mai e doar o luna….va astept cu cadourile voastre .Si stiu ca ma iubiti asa ca sper ca macar unul din aceste cadouri de pe lista le voi primi.

Multumesc anticipat…..

 

 

9 comentarii

  1. danB said,

    19 Ianuarie 2010 la 08:12

    ce lista sumara….. cred ca ai omis totusi cate ceva :))

  2. neekhoo said,

    19 Ianuarie 2010 la 13:39

    Eu incep sa bifez, dupa cum urmeaza:
    1) da link-ul corect deoarece la mine imi arata „not found”;
    2) mutunache avem p’aci asa k mai ramane sa fac rost de fata lu’ Sid si io aplic sa fie intocmai cu ce iti doresti;
    3) aici ma voi ocupa personal de acest lucru…o parasuta la vara sa sari cu ea (parasuta in cadere strigand „valeucerul”);
    4)la echipamentul de scuba diving, propun sa incepem prin ati procura, nu labele de inot ci mai intai pernitele gonflabile care se aplica pe maini;
    5) pentru a avea toate cele 3 calendare sa ai rabdare pana la sf lu’ 2011 cand va iesi si cel pt 2012;
    6) a mare = A;
    7) f bine ca ai dat link-ul sa am un model bun pt a nu gresi cand gasesc un maidanez asemanator;
    8) in week end-ul ce urmeaza vei avea un curs de tras cu arma (cutit) in copacii din Herastrau;
    9) hmm…greu de gasit dar poate rezolv sa lucrezi pe la vreo bucatarie a vreunui restaurant chinezesc in schimbul cursului
    10) daca iti propui sa te mariti cu o programare sigur o sa ajungi fata in fata cu primarul sectorului 2

    • maddellinne said,

      19 Ianuarie 2010 la 15:01

      1)am modificat linkul-mentiune speciale vreau stilou nu pix
      4)scuba diving nu are nimic de a face cu inotul
      6)hahaha
      9)you have a deal
      10)??????

  3. Adina-Mihaela said,

    20 Ianuarie 2010 la 08:57

    da, tre sa mai citesc odata, sa vad la ce ma hotarasc! cred ca m-ar coafa si pe mine nr. 5), deci….poate rezolvam!

  4. maddellinne said,

    22 Ianuarie 2010 la 13:59

    Ok.Am debifat numarul 5.calendarul este exceptional,multumiri Mihaelei.

  5. Flash said,

    29 Ianuarie 2010 la 14:13

    si uite asa ai reusit sa ii prostesti pe toti… manipulator mic (cu studii de NLP) ce esti…😛

    • maddellinne said,

      4 Februarie 2010 la 11:11

      Din pacate nu inca:am debifat doar doua dorinte.Suficient as zice eu,insa o sa am grija daca nu le primesc sa mi le fac cadou singura.Sic!


Lasă un răspuns

