Pietoni tampiti


V-am spus ca sunt sofer?Cred ca de cateva ori pana acum!Dar sunt si pieton.Si asta ma face sa ma uit de zece ori in stanga si-n dreapta cand traversez.

Ruta mea e in fiecare dimineata aceeasi…nu va spun de unde pana unde  ca deh, tin la securitatea mea si mi-e frica …..Insa ajung la arcul de triumf si intru pe linia tramvaiului 41….unde niste  pietoni tampiti iti sar in fata masinii doar poate,  poate o sa prinda tramvaiul.As vrea sa le spun cumva, ca acum de cand a nins  si eu nu am cauciucuri de iarna ,nu cred ca o sa reusesc sa franez la timp.

Pentru mine nu e problema, ca daca nu au traversat  pe trecerea de pietoni si eu rulez cu 40 km/ora nenea judecatorul ma absolva de vina.(conform noi legislatii).

Mai greu e pentru ei,cu picoare rupte ,sperietura etc..

Avantaj Logan de 1 tona fata de batranica de 50 kg.

Acum  sa le spuna cineva ca de-aia s-au inventat trecerile de pietoni si chiar daca …sa caste bine ochii ca nu se stie niciodata.(conform zicalei „daca nu belesti ochii,belesti..”,si cred ca se aplica in cazul de fata.

Aviz amatorilor…decat cu covrigul pe piept,mai bine pierzi tramvaiul.

2 comentarii

  1. Flash said,

    29 Ianuarie 2010 la 14:09

    Nu mai bine iti iei tu cauciucuri de iarna? Nu de alta, dar daca tot spui ca legea iti da dreptate daca dai peste batranica care traverseaza pe unde nu trebuie cred ca ar fi bine sa te asiguri ca esti in legalitate…Sa mergi iarna fara cauciucuri de sezon mi se pare stupid si unsafe, cam la fel de stupid pe cat iti par tie pietonii de care vorbesti.
    La buna vedere si drive safe!

    • maddellinne said,

      4 Februarie 2010 la 11:13

      O sa te solicit la marea schimbare a cauciucurilor.Asta sa nu ti se mai para ata de simplu.Sunt femeie si pentru mine a-mi cere sa ma duc sa cumpar cauciucuri de iarna si sa le si schimb,e ca si cand ai pune un barbat sa cumpere farduri cu nuante de mov,lila si galben pai si sa se si machiaze.


Lasă un răspuns

