Ce filme a mai vazut Maddellinne


Am vazut…Did you hear about the Morgans.

Noroc ca am fost intr-o companie mai mult decat placuta .Altfel….nu as fi vazut filmul.Ce nu mi-a placut a fost sala mica,faptul ca nu ne-au dat locuri mai in spate,preturi mari…si filmul-bulshit romantic..cu happy ending prezent.Cred ca Sarah J Parker s-a lovit rau la cap cand a acceptat rolul.

Buuuuun.Acest bulshit romantic nu este conform cu realitatea ,deci dragele mele…daca va inseala barbatul,sa nu credeti ca romanul nostru o sa vina in genunchi la voi sa-si ceara iertare.Nu,o sa va zica :e numai vina ta ,ca nu m-ai facut sa te iubesc mai mult…blah,blah,blah

Pe de alta parte as fi vrut ca personajele sa fie sarace…sa aiba bani doar de chirie  intretinere,papa si metrou si sa-l fi vazut atunci pe nenea Hugh ,cum o aducea inapoi pe Sarah….ce-i facea cadou?Trandafiri furati din Herastrau?O dedicatie la OTV ?O inghetata la Everest pe Magheru?hehhe..

Ma rog lasand „filozofeala ” la o parte…filmul merita vazut intr-o companie  placuta si in starea de spirit pe care eu o numesc de „indragosteala ” .Daca treceti prin starea de spirit,FMM de bou…mergeti la Alvin…

Lasă un răspuns

