despre parcari si alte alea-reloaded


Reiau postul pentru ca imi pare asa rau ca am dat delete din greseala la o alta bunaciune de articol…a fost atat de laudat..asa ca incep si sper ca de data asta sa-mi iasa si mai bine.

Sunt sofer,am masina si am nevoie de parcare.Locuiesc in Bucuresti si daca suneti in situatia mea ,probabil o sa va regasiti in cateva ipostaze de mai jos.

Nu am inteles niciodata atitudinea romanului de a-si asuma niste proprietati doar pentru faptul ca le folosesc de mult timp.Dar iata ca se poate:

Episodul 1)Ma duceam destul de des la niste prieteni in vizita unde imi petreceam destul de mult timp,uneori chiar si un weekend intreg.Unde sa parchez?ca tot omul pe trotuar in fata blocului….Plec intr-o seara ,masina blocata…eu stau pe ganduri,sa claxonez, sa chem politia ,sa plec…da mai bine sa plec si revin iau masina ,asta e pot sa merg si RATB-ul o zi,doua…

A doua zi seara pe la sase ,suna telefonul(aveam anunt cu de vanzare in geam).Buna ziua,buna ziua,a dumneavoastra e masina,eu da..doamna ,stiti ca daca puteti sa iesiti ,ca nu pot sa ma urc in masina ca ati parcat-o prea aproape.Eu:da stiti nu pot ,o sa vin maine sa o iau.doamna inchide.Suna el:……ca mi-ati luat locul de parcare.

Eu-este amenajat de primarie?

El-nu

Eu-Il platiti?

El-nu ,dar ce conteaza?

Eu -pai conteaza ca atunci locul nu este al dumneavoastra

El-daca nu va luati masina ,eu nu garantez ce o sa i se intample.

Eu-nu va suparati dar odata cu blocul,ti-a luat ma-ta loc de parcare! @#$%

Mosul:perplex(da ,era un mos),ca aveti grija cum vorbiti,bl a,bla…

Eu-domnule draga ,eu nu vin sa-mi iau masina

El-ca o sa o gasiti tot blocata

Eu:numai bine ca de data asta o sa vad numarul,sun la politie,va da amenda si va si ridica masina,eu cred ca ar trebui sa-mi multumiti ca nu am facut lucrul asta aseara.

El:inchide.

Este evident ca atunci cand am ajuns sa-mi iau masina  nu mai era blocata.

Episodul doi:aceeasi strada ,alt bou  mos.de data asta claxonez,iese o tantila geam si incepe sa ma certe:ca asa iti trebuie daca te mananca….Eu impasibila , o ignor.Coboara mosul si ca stiti ca nu ar trebui sa parcati.Eu ignore.Nu de alta ca eram foarte foarte nervoasa…am plecat,poate prima oara in viata cand nu am zis multumesc.Nu de alta dar nu aveam de ce.

Episodul trei:Acelasi cartier doar ca in spatele blocului unde imi vizitam eu prietenii era un teren asfaltat de primarie ,cu trei dungi trase,vezi doamne locuri platite.Avand in vedere ca ani la randul am frecventat zona,seara incercam sa parchez si eu pe unde apucam si de fiecare data cand trebuia sa intru in acea parcare asfaltata(unde oamenii aceea  culti si educati faceau gratar)mi se facea semn sa nu parchez ca vezi Doamne ce mi se intampla.Well si ca sa vezi,ca se intoarce roata.A venit un nene,si-a revendicat asfaltul,a tras gard de jur imprejur si acum dobitocii umbla cu umblam eu inainte sa gasesc parcare.Deci ,exista un Dumnezeu caruia ii multumesc din suflet ca nu este orb si cum le vede el pe toate.

Ma rog morala acestui post este ca romanii in general daca folosesc un bun al statului mai mult se considera improprietariti,adica bucata aia de trotuar unde in 1900 toamna isi parca Dacia luata cu 70.000 de lei ,pe care o tinea de  decor ca n-avea bani de benzina (acuma nu mai tine Dacia ,nu le mai place,Audi,mercedes,si le vezi zacand o saptamana in fata blocului ca n-au bani de benzina) devine brusc proprietatea lor ,doar ca vor ei .ce domne’ asta e regula nescrisa.

Ei bine ,oameni buni,eu o sa va arat reguli scrise ,care se numesc legi si o sa va demonstrez ca nu traim in jungla….asa ca daca ma veti bloca vreodata pregatiti-va sa scoateti din buzunar cam 800 de ron,parca atata costa ridicatul….aaa si daca vreti sa -mi faceti ceva la masina, am casco.

Cum zic francezii:Je m’en fiche…

Lasă un răspuns

