Filmoteca


Sal’tare tuturor,

Ca sa  va reamintesc un pic ,sunt critica ,uneori foarte critica,am pretentii de la cei dragi mie,nu renunt la speranta ,si nu ma pun cu prostii;pentru ca au mintea odihnita.

Acest post este despre cateva filme ,daca vreti niste recenzii mai neortodoxe ale marilor productii aparute recent.

In ultimul timp  am avut un avant deosebit in a vedea cateva filme ,noi productii hollywoodiene,pentru ca recunosc am avut ceva timp la dispozitie.

Si sa incep: am vazut Avatar,recunoscand  ca starea mea de spirit era cea a unui budist in transa , insa nu m-a impresionat,deci nu m-a scos din transa, nu m-a dat pe spate;povestea e ridicola si ca de obicei are  happy ending deprimant.Am citit undeva ca filmul a avut niste reactii de suicid din partea publicului american-cine altii?,Filmul este povestea unei lumi pure si neatinse de om,care ca de obicei este amenintata de afaceristi ,magnati,etc pentru a prelua resursele..(.hmm ma intreb ce natie face asta in mod constant).Isi infiltreaza spioni, in corpul unui avatar care sa le spuna secretele si punctele slabe ale lumii mult tanjite ,dupa care culmea avatarul descopera o lume minunata si se intoarce impotriva semenilor sai…daca scenariul nu e ridicol cred ca am mai vazut aceeasi idee in cel putin 10 filme .

Scurt pe doi-poveste de dragoste intre 2 persoane total diferite.nu o sa mearga ,o sa se casatoreasca , o sa aiba copii dupa care lui o sa i se faca dor de omenire,divorteaza .C’est la vie toujours parchive..cam asa vad eu continuarea povestii dintre avatar si avatarita.

In afara de efectele speciale si ideea unei lumi perfecte sincer nu merita efortul de a merge la cinema.

Un alt film pe care am avut placerea sa-l vizionez este Sherlock Holmes.Avand in vedere ca imi plac filmele politiste gen Csi,Minti criminale am zis ca merita macar o sansa.

Inca o data ma enerveaza povestea de dragoste si nu inteleg de ce in orice film trebuie sa apara o ea , un el  si un happy ending.Probabil ca daca as fi fost producator ,as fi schimbat finalul filmului conform cu realitatea…dar ma rog ,nu sunt si nu ar avea priza decat la un public restrans.

Acum vorbesc despre film si l-a sfarsit va zic eu cum s-ar fi terminat intr-o lume reala.

Subiectul sau ma rog atentia se concentreaza ca de obicei asupra unui om malefic si  a bietului politist care intra in depresie daca nu are un caz(pe care eu l-as caracteriza ca fiind cu comportament obsedant,workcoholic,frustrat de o viata personala zero..(recunoasteti natia ?din nou?),dar caruia i se da sansa sa-si demonstreze talentele de mare detectiv.In plina mea sinceritate ,merita vazut doar pentru a observa logica gandirii unui detectiv si pentru peisajul din final cu cei doi pe London Tower Bridge,pe care eu il consider demential.(apropo,daca are cineva un wallpaper,photo,secventa apreciez un short reply sa va las adresa de email).

Mai departe , am dat in mintea copiilor si recunosc ca mi-a placut sa ma duc luni seara la mall (fara pitzi si coca) sa vad un film cu 10 oameni in aceeasi sala.Am vazut Alvin si veveritele .De data asta veveritoii se duc la scoala…tipic natiei la care tot fac referire si dau de o groaza de belele.

Pot sa zic ca mi-a placut cu izul lui copilaresc , cu glumele si cu concluziile moraliste  pe care trebuie sa le tragi.Este un film funny,fara violenta ,fara agresivitate,daca vreti , un film pentru copilul din tine.Il recomand a se vedea impreuna cu prieteni care nu au toate tiglele pe casa,este si mai fun si mai bine.

The last but not the least.2012.Il aseman foarte mult cu Titanicul ,o groaza de efecte speciale reusite ,poveste zero,happy ending prezent….merita vazut doar ca sa iti poti imagina ce se poate intampla la un moment dat.In rest..apa de ploaie.

3 comentarii

  1. andreea said,

    13 Ianuarie 2010 la 14:43

    cata rabdare ai sa scrii….oricum..imi place..tine-o tot asa
    pupici

  2. danB said,

    14 Ianuarie 2010 la 08:22

    Ma bucur ca ai abordat acest subiect.Este mai mult decat binevenit in aceasta perioada tumultoasa a societatii ,cand toti zumzaie din cold in colt ca niste albinute ametite de fum.Si criticile asupra acestor filme scoase in periada de scriza sunt foarte bune si pot sa spun ca impartasesc aceeasi parere.Sper sa mai gasesti cate un subiesct pe care sa-l comentam.Pana atunci sa auzim numai de bine!

  3. Adina-Mihaela said,

    11 Februarie 2010 la 13:35

    Deci, daca stai prost cu nervii si mai ales esti intr-o pasa proasta, sa nu zic o mica depresie, poti sa stai linisit acasa! Pe mine, dupa ce am citit de atita happy ending in scrierea ta, m-a luat ameteala! Nu am vazut niciunul din filmele enumerate de tine dar, dupa ce am citit aici cred ca nici nu am sa le vad!!!! Te intrebi de ce Avatar a produs un val de sinucideri in SUA??? Pentru ca si-au dat oamenii seama ce viata si implicit ce lume de rahat avem si au ajuns la concluzia ca nu mai pot face fata si….gata cu viata! Deci, mai bine te uiti la un desen animat, de preferat din ala mai vechi. Astea mai noi, au si ele povestile lor de dragoste.


Lasă un răspuns

