Zapada si soferii


Iata-ma inapoi pe baricade.

Nu ca nu as avea ce face .Am fost pedepsita…da ,cred ca cineva acolo sus stie ca nu-mi place sa dau la lopata,lucru pe care de altfel l-am facut si ieri si azi.Dupa juma’ de ora de invartit in jurul masinii,ca intr-un dans ritual(vezi ca acolo mai e gheata),am venit la caldura sa va povestesc cum am ramas eu uimita.

Aseara cand am dat sa ies cu masina se intamplau lucruri care nu-mi veneau a crede ochilor.Soferii ,posesorii auto si oameni,trecatori au pus mana de la mana si s-au ajutat intre ei.Am facut acelasi lucru pentru o tanti care ramasese blocata,am impins la masina si am dat zapada laolalta cu celilalti.Adica …efort comun,adica oamenii chiar s-au ajutat intre ei.Adica ca intr-o comunitate.Si-au imprumatat lopeti si alte echipamente.WOW!!!

Multumesc pe aceasta cale si soferilor,care au fost mult mai atenti,mult mai rabdatori in trafic si care au inteles in sfarsit ca e mai importanta siguranta in trafic,decat orice altceva aveau ei de facut.

Si in sfarsit iata ca se poate..sa ne intelegem unii pe altii pentru ca suntem toti in aceeasi oala,iata ca se poate sa ne ajutam la greu.Tineti-o tot asa!

Lasă un răspuns

